برنامه یاد بعضی نفرات
 
«شب‌های جز» برای دومین سال متوالی در سالن محک برگزار می‌شود
گردهمایی تمام عیارِ جز
موسیقی ما - کنسرت شب‌های جز که سال گذشته شروع به فعالیت کرد، حالا برای دومین سال پیاپی به کار خود ادامه خواهد داد. این رویداد هنری که به صورت مستقل و خصوصی آغاز به کار کرده، در همان تاریخ و محل قبلی برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، مجموعه فرهنگی «سازباز» این کار را آغاز کرده که با توجه به دسترسی کم مخاطبان به موسیقی جز، یکی از اهداف مهم در برگزاری این رخداد، حمایت و معرفی هرچه بهتر این سبک است. همچنین امکان اجرایی متفاوت برای موزیسین‌های ایرانی که در این استایل فعالیت می‌کنند فراهم می‌شود.

ایجاد پیوند‌های جدید بین معدود نوازندگان و موزیسین‌های این سبک اتفاق مثبتی بود که سال گذشته رخ داد. در واقع با پیشنهاد برگزار کنندگان و براساس تمرین‌های بداهه، گروه‌های سه نفره‌ای (تریو) تشکیل شد که حالا پس از یک سال برخی از آن‌ها هنوز هم همکاری می‌کنند و حتی آثار جدیدی هم تولید کرده‌اند.

امسال هم شب‌های جز در سالن آمفی تئاتر موسسه «محک» در دو شب اجرا می‌شود. برنامه روز اول شامل اجرای دو گروه است. ابتدا اجرای تریوی سردار سرمست،عمید بنکدار، فرهاد لقایی و پس از آن تریوی امیر دارابی، حمزه یگانه و امین طاهری. همچنین اجرای روز دوم شامل تریوی حمزه یگانه، آرین کشیشی، امین طاهری و در بخش دوم، گروه «کماکان» به خوانندگی مهدی ساکی است؛ گروهی که وامدار موسیقی جنوب ایران است و اعضای آن مهدی ساکی، ابراهیم علوی، سردار سرمست، و مهرداد علیزاده هستند. همچنین در مجموعه اجراها، این اولین‌بار خواهد بود که یک گروه همراه با خواننده به اجرا می‌پردازد.

«شب‌های جز» به همت سازباز و با همکاری سایت ریحون، 22 و 23 شهریور در سالن محک برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.saazbuzz.com مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 10:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گردهمایی تمام عیارِ جز | موسیقی ما