برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز جمعه، دوم مهرماه:
کاوه دولت‌نیا روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - کاوه دولت‌نیا، خواننده آلبوم «گل مرداب» اولین کنسرت این آلبوم را روز جمعه، دوم مهرماه طی یک سانس در برج آزادی برگزار می‌کند. علاوه بر آن، این موزیسین ویدئو کلیپی از قطعه «کویر» آلبوم «گل مرداب» تهیه کرده که قرار است هفته آینده توسط نشر «آوا خورشید» در سایت «موسیقی ما» منتشر شود.

به گزارش «موسیقی ما»، کاوه دولت‌نیا هنرمند جوانی که هنر آهنگسازی و تنظیم را از یکی از برجسته‌ترین نوازندگان گیتار الکتریک در ایران یعنی همایون مجدزاده آموخته، دو سال پیش آلبوم «گل مرداب» را به بازار موسیقی عرضه کرد و توانست با جلب توجه موزیسین‌های این ژانر، در زمره یکی از کاندیدهای «سومین جشن موسیقی ما» در بخش آلبوم‌های موسیقی راک و تلفیقی قرار گیرد.

حالا این هنرمند تصمیم دارد اولین کنسرت خود را در تاریخ دوم مهرماه در برج آزادی برگزار کند که معتقد است تنظیم قطعات آن، با آنچه در آلبوم شنیده‌ایم تفاوت بسیاری دارد. او در این‌باره به «موسیقی ما» می‌گوید: «برای این کنسرت علاوه بر قطعات آلبوم «گل مرداب»، سه قطعه جدید هم در نظر گرفته‌ایم که عبارتند از «حسرت» از اشعار حافظ، «لب خاموش» با شعری از هوشنگ ابتهاج و «یار خاموش» که شعر آن را خودم سروده‌ام. موسیقی کنسرت پیش‌رو با آلبوم تفاوت بسیاری دارد و تنظیم‌ها را با کمک بچه‌های گروه، به روزتر کرده‌ایم اما ساختار دگرگون نشده است.»

دولت‌نیا که از راهنمایی‌های همایون مجدزاده در آلبومش بهره برده بود و معتقد است هنرش را وامدار این هنرمند است، درباره حضور او در کنسرت پیش‌رو می‌گوید: «همایون قرار بود به عنوان نوازنده همراه ما باشد که به دلیل تداخل کنسرتش، قرار شد در اجراهای بعدی ما را همراهی کند. البته آهنگسازی آلبوم دوم من تماماً با همایون مجدزاده بوده و نوازندگی گیتار الکتریک را نیز او برعهده داشته است.»

اولین کنسرت کاوه دولت‌نیا، روز جمعه دوم مهرماه ساعت 19:30 در برج آزادی برگزار می‌شود که مجید امیری (گیتار)، سام برلیانی (درامز)، احسان یوسف‌بیک (کیبورد) و محمد محمدلو (گیتارباس)، دولت‌نیا را به عنوان خواننده و نوازنده گیتار در این کنسرت همراهی خواهند کرد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از سامانه بلیت‌فروشی «ایران کنسرت» تهیه کنند.

کلیپ قطعه «کویر» در یکی از مناطق تاریخی ایران تهیه و تولید شده است که می‌توانید تیزر آن را در سایت «موسیقی ما» ببینید.
کویر (تیزر)
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 14:31

دیدگاه‌ها

سه شنبه 16 شهریور 1395 - 20:02

آلبوم گل مرداب که به عنوان اولین کار عالی بود.بی صبرانه منتظر اجرای زنده ی این پدیده ی نوظهور موزیک راک هستیم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه دولت‌نیا روی صحنه می‌رود | موسیقی ما