برنامه یاد بعضی نفرات
 
از مارکوپولو تا آزادی
«رازآوری» آقای سماع 4 و 5 مهرماه به روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - آقای سماع 4 و 5 مهرماه در تالار آزادی به دیدار مخاطبانش می رود. در این کنسرت که «رازآوری آقای سماع» نام دارد «امیر حسین حسنی نیا» در همراهی با گروه آقای سماع هر شب یک سانس به روی صحنه می‌رود.
 
در این کنسرت بناست برای اولین بار، قطعات آلبوم جدید آقای سماع که «رازآوری» نام دارد، تعدادی از قطعاتی که پیش از این در کنسرت‌های آقای سماع مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، اجرا شود. از سوی دیگر شنوندگان این کنسرت موسیقی تلفیقی پنتاتونیک، موسیقی اسپانیولی و تلفیق موسیقی ایرانی و کلاسیک را در این کنسرت خواهند شنید.
 
از نکات جالب کنسرت پیش رو اجرای سماع قونیه، سماع مراکش و سماع خورشید است، از سوی دیگر «امیر حسین حسنی‌نیا» سرپرست گروه آقای سماع هم برای اولین بار در کنسرت پیش رو سماع خواهد کرد. کنسرت آقای سماع بعد از آنکه در جشنواره ها و کشورهای مختلفی به روی صحنه رفته است، دوباره در تهران اجرا می‌شود.
 
وحید قاسمی (درامز)، کاوه وزیری (گیتار بیس)، هامون ضرابی (گیتار الکتریک)، بهنوش کاظمی‌زاده (کمانچه)، محمدرضا اسلامی (تنبک)، فرناز خاکی (همخوان)، سینا مشفقی (سه تار و دف)، امیر حسین حسنی‌نیا (بربط، خواننده)، اعضای گروه آقای سماع در کنسرت پیش رو هستند.
 
شرکت در فستیوال مارکوپولو (قزاقستان)، اجرا با گروه موسیقی بمبئی (در هندوستان) و کنسرت در شهرهای قونیه، کایسری،آنکارا و وان کشور ترکیه (به تهیه کنندگی امیر مسعود هیدارن) و برگزاری کنسرت تکنوازی در خوی (بر سر مزار شمس تبریزی)،آخرین تجربه‌های آقای سماع در حوزه برگزاری کنسرت را شامل می شود. ساخت فیلم مستند آقای سماع به تهیه کنندگی امیر مسعود هیدارن هم از دیگر کارهایی است که اخیرا انجام شده است.
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1395 - 13:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رازآوری» آقای سماع 4 و 5 مهرماه به روی صحنه می‌رود | موسیقی ما