برنامه یاد بعضی نفرات
 
تالار وحدت میزبان اجرای پرفروش‌ترین آلبوم تلفیقی سال می‌شود
گروه «دال» در آستانه پاییز از «گذر اردیبهشت» می‌خواند
موسیقی ما - اولین کنسرت مستقل گروه «دال» در پایتخت برگزار خواهد شد. خالقان آلبوم «گذر اردیبهشت» روز 27 شهریور به میزبانی تالار وحدت تهران با مخاطبانشان دیدار خواهند داشت و فروش بلیت‌های برنامه هم از طریق سایت «ایران کنسرت» انجام می‌شود.

این اولین اجرای بزرگ و مستقل گروه دال پس از حضور در هفته تلفیقی تهران با آلبوم «گذر اردیبهشت» محسوب می‌شود. اثری که پرفروش‌ترین آلبوم تلفیقی سال 95 تا این لحظه، براساس آمار سایت «بیپ تونز» و فروشگاه‌های معتبر است. آلبوم گذر اردیبهشت بهار امسال به بازار عرضه شد و واکنش‌های مثبت زیادی را به دنبال داشت. خصوصاً منتقدان موسیقی نسبت به این گروه و آلبومشان واکنش مثبت داشتند و لقب موج نوی موسیقی تلفیقی به آنها اطلاق شده است.

گروه موسیقی دال با حضور امین هدایتی(خواننده)، غزل مهدوی (ترانه‌سرا) میلاد سعدی و یزدان بهمنی (سازهای کوبه‌ای) به سرپرستی شایان شکرآبی(آهنگساز و پیانو) در سال 92 تشکیل شد و اوایل سال 93 نخستین قطعه خود به نام «آوازم را می‌رقصیدی» را منتشر کردند. از هان روزهای اول کارهای این گروه با استقبال مخاطبان موسیقی تلفیقی مواجه شد و آنها در ادامه از طریق فضای مجازی قطعه «گذر اردیبهشت» را به گوش مخاطبان رساندند. اعضای این گروه در ادامه تیتراژ فیلم‌سینمایی «طعم شیرین خیال» به کارگردانی «کمال تبریزی» را اجرا کردند. حضور «دال» در هفته موسیقی تلفیقی تهران با بازخورد مثبت دوستدارانشان مواجه و سانس تمدیدی برای کنسرت آنها برگزار شد.

این گروه در نظر دارد طی روزهای آینده تک‌آهنگ جدیدی را منتشر کند که این اثر به همراه جزئیات بیشتر درباره کنسرت 27 شهریور آنها، از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 08:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «دال» در آستانه پاییز از «گذر اردیبهشت» می‌خواند | موسیقی ما