برنامه یاد بعضی نفرات
 
29 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران:
اولین کنسرت گروه «سه نقطه» برگزار می‌شود
موسیقی ما - گروه «سه نقطه» پس از انتشار نخستین آلبوم خود، اولین کنسرتشان را 29 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کنند.

به گزارش «موسیفی ما»، گروه «سه نقطه» که تیرماه امسال آلبوم موسیقی «جایی برای همیشه» را منتشر کرد، قرار است روز دوشنبه ٢٩ شهريور ساعت 21 در فرهنگسرای نياوران با مخاطبان خود دیدار کند.

در اين كنسرت آرش رستمی خواننده و نوازنده گيتار آكوستيک به همراه كيان شمس نوازنده گيتار الكتريک، عطا تاسه نوازنده گيتارباس، روزبه اسماعيلی درامز و سروش اعتصامی گيتار الكتريک قطعاتی از آلبوم جدید خود را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد.

این گروه که این روزها مشغول تولید دومین آلبوم خود هستند معتقد است از صداهاى جدید براى فضاسازى‌ها استفاده کرده‌اند، آوا‌ها و ملودى‌هاى غربى و شرقى را با صداهاى الکترونیک ادغام کرده و از ملودى وکال‌هاى جدیدترى استفاده کرده‌اند.

آلبوم «جایی برای همیشه» اولین آلبوم این گروه شیرازی است که شامل 10 قطعه موسیقی با عناوینی چون تو، دیوار، صورت‌های سرد، دور شو، جایی برای همیشه، همسایه من، جاذبه، پژواک، دوباره و ... است.

دوستداران و علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه سوم شهريور ساعت ١٦ بلیت‌های این کنسرت را از سايت «ايران كنسرت» تهيه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 00:47

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت گروه «سه نقطه» برگزار می‌شود | موسیقی ما