برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعلام برنامه‌های موسسسه آوای هنر
«ناگفته» ناظری‌ها بار دیگر تمدید شد
موسیقی ما - عضو گروه برگزاری مجموعه کنسرت های «ناگفته» به خوانندگی شهرام ناظری و حافظ ناظری از تمدید این کنسرت در فضای برج میلاد تهران خبر داد.

سیدعلی نیکونیا مدیر روابط عمومی شرکت «آوای هنر» گفت: به پاس حضور علاقه‌مندان و حمایت بی‌دریغشان از شش اجرا و چهار بار تمدید کنسرت «ناگفته» استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری در مردادماه، اکنون این کنسرت برای پنجمین بار تمدید و روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه در فضای باز برج میلاد تهران بار دیگر برگزار می‌شود. 

وی افزود: تمدید این کنسرت به دلیل استقبال هواداران ایشان، تماس‌ها و درخواست‌های مکرر مبنی بر تمدید آن صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم با این تمدید فرصت حضور را برای دیگر علاقه‌مندانی که تاکنون نتوانسته در این کنسرت شرکت کنند فراهم کنیم. این در حالی است که تاکنون رقمی بالغ بر ۲۴ هزار نفر از این کنسرت ها طی هفته های گذشته دیدن کردند.

او ادامه داد: براى برگزار شدن باشکوه‌تر، احترام به انتخاب مخاطب و نوآورى، اجراهاى پیش رو تفاوت‌هایی در اجراى دكور، نور و صدا خواهد داشت تا تجربه متفاوتى را نسبت به کنسرت‌های گذشته براى مخاطب رقم بزند. علاقه‌مندان به خرید بلیت این کنسرت می‌توانند روز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه ساعت ۳:۳۳:۳۳ ظهر به سامانه ۸۴۲۰۰ به آدرس www.84200.ir مراجعه و نسبت به انتخاب صندلی‌های دلخواه خود و خرید بلیت آن اقدام کنند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 17:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ناگفته» ناظری‌ها بار دیگر تمدید شد | موسیقی ما