برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین آلبوم امیر دارابی منتشر شد
حضور جمعی از بهترین نوازندگان موسیقی در آلبوم «دستان تنها»
موسیقی ما - چند ماهی است جامعه موسیقی با جوانی که بسیاری معتقدند يكى از پدیده‌هاى موسیقی کشور در یک سال اخیر بوده، آشنا شده است؛ امیر دارابی جوان 19 ساله‌ای که شاگرد شهرداد روحانی و حمزه یگانه بوده و حالا اولین آلبوم خود را منتشر کرده است.

به گزارش «موسیقی ما»، اولين آلبوم امیر دارابی با نام «دستان تنها» كه در مجموعه آلبوم‌هاى «احوالات شخصى» قرار دارد، با محوريت ساز پيانو شكل گرفته و او در این آلبوم با هنرمندانى چون رضا عسگرزاده (دودوک)، حمزه یگانه (ساز بلوچی بنجو)، آرین کشیشی (گیتارباس)، سالار اصغری  (درامز) و آرمین مرشد (گیتار الکتریک) همکاری کرده است.

امیر دارابی که فعالیتش را روی سبک جَز متمرکز کرده، سال گذشته در «جشنواره موسیقی فجر» اجرای کوچکی داشته است. او همچنین در بخش استعدادهای جوان حضور یافت و در کنسرت شهرداد روحانی قطعاتی را اجرا کرد که با تشویق و شگفتی مخاطبان روبه‌رو شد. علاوه بر آن، این نوازنده جوان در اردیبهشت‌ماه، همراه با گروهش یعنی حمزه یگانه (پیانو و کیبورد) و امین طاهری (درامز) در سالن خلیج فارس نیاوران به اجرای برنامه پرداخت که حضور این دو نفر که از موزیسن‌های با سابقه و برجسته در سبک و استایل خود هستند، می‌تواند مهر تأییدی بر توانایی بالای امیر دارابی باشد.

آلبوم «دستان تنها» با فضایی آرامش‌بخش شامل ده قطعه  به نام‌های «متقابل»، «دست‌های خالی»، «آرزوها»، «تجربه‌گر»، «دوست»، «بنجولس»، «انگیزه»، «ساری سیرون یار»، «رِ» و «امواج» است که آهنگسازی و نوازندگی پیانو آن‌ها توسط امیر دارابی انجام شده است.

آلبوم «دستان تنها» که توسط موسسه «خانه هنر منظومه خِرَد» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته، نهمین اثر از مجموعه «احوالات شخصی» است. این مجموعه به هنرمندان جوانی توجه دارد که سعی در پیدا کردن نگاهی ویژه داشته‌اند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1395 - 08:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور جمعی از بهترین نوازندگان موسیقی در آلبوم «دستان تنها» | موسیقی ما