برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین تیتراژخوانی خواننده موسیقی ایرانی
پرواز همای برای فیلم «یتیم‌خانه ایران» ابوالقاسم طالبی خواند
موسیقی ما - پرواز همای، خواننده موسیقی سنتی ایرانی، تیتراژ فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی را خواند پرواز همای، خواننده موسیقی سنتی ایرانی، تیتراژ فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» تازه‌ترین ساخته ابوالقاسم طالبی را خواند.
 
شعر، آهنگسازی و خوانندگی این اثر توسط «پرواز همای» انجام شده است. این برای نخستین بار است که این خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی، با یک اثر سینمایی همکاری می کند.
 
سعید جعفرزاده مشهور به «پرواز همای»، همراه با گروه «مستان» که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، سبک تازه‌ای از موسیقی سنتی را ارائه کردند. وی همچنین خواننده گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌است. او در زمینه هنر آواز، شاگرد اساتیدی همچون فریدون پوررضا، سید کمال الدین عباسی، کریم صالح عظیمی بوده است. همچنین در زمینه شعر و ادبیات فارسی از اساتیدی همچون علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت‌زاده، محمود طیاری و اصغر دادبه بهره‌مند شده است.
 
«یتیم‌خانه ایران» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی که با اتمام آخرین مراحل تدوین و صداگذاری، به زودی توسط موسسه فیلمیران اکران می شود، داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های 1295 تا 1297 در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند.
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 11:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرواز همای برای فیلم «یتیم‌خانه ایران» ابوالقاسم طالبی خواند | موسیقی ما