برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت خواننده «مخاطب خاص» اتفاق افتاد؛
جشن تولد «مهدی طارمی» در کنسرت علی عبدالمالکی
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «مخاطب خاص» در جدیدترین اجرای خود در تهران روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، علی عبدالمالکی در حالی شامگاه 31 تیرماه در تهران روی صحنه رفت که در این کنسرت دو قطعه جدید از این خواننده برای نخستین بار اجرا شد.

عبدالمالکی با اجرای قطعه «مخاطب خاص» روی صحنه آمد و همچون اکثر کنسرت هایش در اواسط برنامه دو قطعه پرطرفدارش «حرف نزن» و «چرا من» را با گیتار برای دوستدارانش خواند که این بخش از جمله بخش های پرطرفدار کنسرت این خواننده بود. حضور بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در این کنسرت از جمله اتفاقات جالب این برنامه بود که به مرور در حال تبدیل شدن به عادتی همیشگی برای دوستداران این خواننده شده است. بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و... پای ثابت کنسرتهای علی عبدالمالکی شده‌اند و این خواننده در هنگام معرفی گلزن پرسپولیس به یک باره ترانه «تولد، تولد، تولدت مبارک» را برای طارمی خواند تا به یک باره فضای سالن تحت تاثیر تولد آقای گل لیگ برتر، فضایی فوتبالی بگیرد و به تشویق این بازیکن بپردازند.

علی عبدالمالکی دراین کنسرت حدود 20 قطعه را به صورت زنده و با همراهی گروهش اجرا کرد که از آن جمله می توان به قطعات: « مخاطب خاص – دورت بگردم – عشق من – دلکم – داغ دلم – خوش به حالت – آهای – یهویی – هوا دو نفرست – خب به درک – وایسا – دلم مونده رو دستم – تیکه کلام – توو بارون – تهران شلوغه – انگاری مریضم – چرا من– حرف نزن – بی استرس – بی احساس) اشاره کرد.

حضور مصطفی پاشایی (برادر زنده یاد مرتضی پاشایی) دیگر اتفاق مهم این کنسرت بود که عبدالمالکی در هنگام معرفی وی از حاضرین خواست برای روح پاشایی فاتحه ای نثار کنند.

پرویز برومند، نیما نکیسا، شجاعت شفایی و ... از دیگر چهره های حاضر در این کنسرت بودند.

انوشیروان تربتی رهبری ارکستر عبدالمالکی را بر عهده داشت و این کنسرت به تهیه کنندگی «سام آهنگری» در تهران روی صحنه رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395 - 09:43

دیدگاه‌ها

دوشنبه 4 مرداد 1395 - 14:01

علی عبدالمالکی بی نظیره..........عاشقشم خیلی زیاد.
.
ممنون از سایت موسیقی ما بابت این گزارش از خواننده ی محبوب کشور

دوشنبه 4 مرداد 1395 - 17:59

با سلام...........
خسته نباشيد مرسي از حمايتتون ولي ميتونست گزارشتون كاملتر باشه

زنده باد وسعت صداي ايران سلطان اجراي زنده " علي عبدالمالكي "

دوشنبه 4 مرداد 1395 - 18:43

با سلام....
فك كنم اين گزارش كاملتره....
اميدوارم تاييد بشه...

علی عبدالمالکی شب گذشته و در آخرین ساعات تیرماه طی یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه برای هواداران پایتخت‌نشین خود روی صحنه رفت .

این اجرا همانند گذشته با قطعه پرطرفدار مخاطب خاص آغاز شد که همراهی چهار نوازنده سازهای بادی موجب استقبال دوچندان از این اجرا بود.

از همان ابتدا هواداران یک‌صدا تقاضای اجرای بی استرس را داشتند اما علی عبدالمالکی پس از عرض سلام و خوش آمد گویی به هواداران و میهمانانش عشق من را اجرا کرد.

انوشیروان تربتی حین اجرای این قطعه از پشت پیانو برخواست و با ملودیکا تا پایان اجرا خواننده گروهش را همراهی کرد تا تنها نوازنده بادی در این قطعه او باشد.

دورت بگردم که اجرا شد نوبت به خاطره بازی هواداران با دلکم رسید که مثل همیشه به‌خوبی با این قطعه همراهی کردند.

عبدالمالکی که همیشه پیش از معرفی رهبر ارکسترش از دوست و همکار قدیمی خود، مرحوم مرتضی پاشایی یاد می‌کرد این بار با معرفی مصطفی پاشایی یاد او را در خاطر هوادارانش زنده کرد و گفت : مصطفی پاشایی برای من مثل مرتضی عزیز است و امیدوارم در آینده خودش روی این صحنه قدم بگذارد .

برای اجرای قطعه داغ دلم، علی عبدالمالکی از بنیامین بیانی نوازنده ساکسیفون دعوت کرد تا جای خالی محسن حسن نیا را در این قطعه پر کند و در ادامه با معرفی اشکان خشایی و شجاعت شفایی تنظیم‌کننده “تو بارون” این قطعه را برای هوادارانش اجرا کرد اما اختلال صوتی سالن کیفیت اجرای این قطعه را کمی پایین آورد.

با دعوت از مسعود پهلوان و سپهر ارشاد نوازنده سازهای نی‌انبان و ویلن چهار نوازنده سازهای بادی هم روی صحنه آمدند، قطعه انگاری مریضم با سولوی نی‌انبان بسیار پر انرژی آغاز شد و با اجرای لحظاتی از قطعه جنوبی “دریا دریا” به پایان رسید.

بدون شک این اجرای پر انرژِی بیشترین استقبال را در بین هواداران به همراه داشت و فریادهای دوباره …دوباره‌ی آن‌ها تمامی نداشت.

عبدالمالکی این بار نیما نکیسا، هومن جوادی و علیرضا مرتضی قلی را معرفی کرد و با تغییر فضای سالن قطعه وایسا را مقابل چشمان ترانه سرایش برای حاضرین اجرا کرد.

سولوی ویلن سپهر ارشادی در آغاز و پایان وایسا تک تک هواداران را تحت تاثیر قرار داده بود.

با معرفی محسن مسلمان تیکه کلام و در ادامه بی‌احساس با حضور ایمان احمد زاده که میکس مستر آن را بر عهده داشته بود اجرا شد.

انتخاب بعدی علی عبدالمالکی برای اجرا، قطعه ریتمیک یهویی بود و سپس با معرفی فرشاد احمدزاده و پرویز برومند بازیکن و دروازه‌بان سابق تیم‌های فوتبال پایتخت در سالن جو فوتبالی حاکم شده بود و در این فضا اجرای یک قطعه ریتمیک انتظار بیشتر هواداران بود اما خواننده محبوبشان از همه دعوت کرد سالن را نورباران کنند و خوش به حالت را اجرا کرد که استقبال از این قطعه به‌خوبی اجراهای گذشته اش نبود.

آهای که اجرا می‌شد صدای همراهی هواداران به‌قدری بود که صدای دیگری به گوش نمی‌رسید.

ویژه‌ترین میهمان کنسرت یکی دیگر از بازیکنان تیم پرسپولیس بود؛ مهدی طارمی که معرفی شد عبدالمالکی با اجرای قطعه تولدت مبارک زادروزش را به او تبریک گفت.

تهران شلوغه خاطره ساز پایتخت‌نشینان و هوا دو نفرس اجرا شدند و سپس علی عبدالمالکی طبق درخواست مهدی طارمی و بدون تمرین قبلی به تنهایی گیتار در دست گرفت و دو قطعه‌ی چرا من و حرف نزن را اجرا کرد و برخلاف سایر کنسرت‌های پاپ این بار او بود که فرصتی برای استراحت نوازندگان گروهش با اجرای این دو قطعه فراهم کرد.

بعد اجرای قطعه ریتمیک دلم مونده رو دستم ؛ بی استرس در مقابل تنظیم‌کننده‌اش محمدرضا رهنما اجرا شد تا اطاعت علی عبدالمالکی باشد از درخواست‌های بی‌پایان هوادارانش برای اجرای این قطعه‌ی تازه منتشرشده و استقبال خیلی خوبی هم از آن شد.

قرار بود بی استرس حسن ختام برنامه باشد اما با روی صحنه آمدن نوازندگان سازهای بادی به درک اجرا شد تا همگی سالن میلاد را با فضایی پرانرژی ترک کنند.

همایون خلیلی(گیتار باس)، فراز نصیری(گیتار کلاسیک و نایلون)، علی الماسی(گیتار الکتریک)، ژیلبرت گورکیان و حسین کیا(پرکاشن)، آرش نوایی(کیبورد) ،شاهرخ کفاش زاده(درامز) ، مسعود پهلوان(نی‌انبان) و سپهر ارشاد (ویلن)اعضای گروه به رهبری انوشیروان تربتی بودند.

حسین شریفی(ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت)، حسین کیانی(ترومپت) و بنیامین بیانی(ساکسیفون) هم نوازندگان سازهای بادی کنسرت بودند که در سه قطعه گروه را همراهی کردند.

سه شنبه 5 مرداد 1395 - 01:41
سینا (مخاطب خاص)

بله 100% همینطوره.
این گزارش از سایت ریتم نو بود. کاش سایت موسیقی ما هم به علی عبدالمالکی بیشتر توجه داشته باشه.
کاش بین خواننده هامون فرق نذاریم...
این ما هستیم که در مورد شخصیت دیگران تصمیم گیری میکنیم..............!!

5.235.45.190
جمعه 8 مرداد 1395 - 14:02

آفرین! کار باحالی کرده
مهدی طارمی خودش میزنه یا پاس میده؟ حالا گل سوم! نه! چهارمی... :))

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن تولد «مهدی طارمی» در کنسرت علی عبدالمالکی | موسیقی ما