برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری و به میزبانی فرهنگسرای ملل
مراسم رونمایی از مجموعه‌ ترانه‌های مهشاد و مهدیه عرب برگزار شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از مجموعه  ترانههای «مه‌شاد عرب» و «مهدیه عرب» عصر روز پنجشنبه با حضور جمعی از هنرمندان سینما و موسیقی در فرهنگسرای «ملل» برگزار شد. جلسه ویژه «کافه ترانه» با حضور جمعی از ترانه‌سرایان حرفه‌ای و جوان، خوانندگان مطرح و همچنین هنرمندان موسیقی و سینما به بهانه رونمایی از مجموعه ترانه‌های مه‌شاد و مهدیه عرب در عصر گرم تابستانی بیست و چهارم تیر ماه برگزار شد. در این جلسه علاوه بر ترانه‌خوانی ترانه‌سرایان جوان و حرفه ای‌ها، مه‌شاد عرب چند ترانه‌ اجراشده از کتابش را برای حضار خواند. ترانه‌هایی که پیش‌ازاین با صدای «بابک جهانبخش»، «علی لهراسبی»، «انوشیروان تقوی» و «دانیال شهرتی» شنیده ‌شده بود.

همچنین مهدیه عرب هم چند ترانه اجرا شده از کتابش را برای حضار خواند و هر دو خواهر در مورد کتاب‌هایشان توضیحاتی را بیان کردند.

حضور «رضا رویگری» و «مریم امیرجلالی» و «حدیثه تهرانی» از چهره‌های شاخص سینما و موسیقی یکی از نکات مهم جلسه بود که مورد توجه عکاسان قرار گرفت. «رضا اشعاری» از پیشکسوتان ترانه‌سرایی کشورمان که سابقه همکاری با زنده‌یاد «حبیب محبیان» را هم در کارنامه دارد، در جلسه حاضر شد و برای حضار ترانه‌خوانی کرد.

«باربد بابایی»، مجری برنامه شب‌کوک، به نمایندگی از برنامه شب کوک و شبکه «نسیم» و همچنین «مهدی غفوریان»، برادر «مهران غفوریان»، که در زمینه آهنگسازی فعالیت می‌کند از طرف برنامه «سه‌شو» در این جلسه شرکت کرد.

سعید شهروز، علی ارشدی، مرتضی دلیری (مدیر برنامه‌های شهرام شکوهی)، دکتر کیارش حسن‌زاده ،کیان مقدم ،محمد اخوت ،دانیال شهرتی، حسین نجفی، بابک برهانی، علیرضا جوادی ، آریا فولادی، گرشا رضایی، علی ایلیا، حدیثه تهرانی، جواد نعمتی، رامیار، نیما گلزاری، علیرضا شایان، امید روزبه، مسعود پناهنده ، آرمان زارعی، مرتضی فتاحی، احسان بایگی، پیمان ملکی و سعید روشنی از جمله مهمانان این جلسه بودند و اتفاقات توسط خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف پوشش داده شد.

مجموعه ترانه‌های مه‌شاد عرب «سوءظن» نام دارد که شامل ۷۰ ترانه منتشرشده او و منتخبی از بین صدها ترانه منتشر شده این ترانه‌سرا طی سال‌های اخیر است. همچنین مجموعه ترانه‌های مهدیه عرب «یه حالی دارم این روزا» نام دارد که شامل منتخبی از ترانه‌های این ترانه‌سرای باسابقه بعد از ۱۵ سال کار حرفه‌ای است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 09:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی از مجموعه‌ ترانه‌های مهشاد و مهدیه عرب برگزار شد | موسیقی ما