برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه شب با حضور پویا نیکپور و اهورا ایمان صورت می‌گیرد؛
نقد و بررسی تیتراژهای تلویزیونی رمضان 95 در «ساعت 25»
موسیقی ما - «ساعت ۲۵» در اولین برنامه خود پس از ماه رمضان با حضور «پویا نیکپور» و «اهورا ایمان» به سراغ نقد و بررسی ترانه و موسیقی تیتراژهای رمضان ۹۵ می رود. این برنامه همچون روال همیشگی خود، پنجشنبه شب ساعت ۰۰:۳۰ (بامداد جمعه) به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.
 
به گزارش «موسیقی ما» در برنامه پیش رو، پویا نیکپور به عنوان نوازنده و آهنگساز و اهورا ایمان به عنوان ترانه‌سرا در کنار امیرحسین مدرس مجری-کارشناس برنامه قرار گرفته و به نقد و بررسی موسیقی و ترانه تیتراژهایی که ماه رمضان امسال در قالب سریال و برنامه‌های تلویزیونی پخش شده ویژه این ماه می پردازند.
 
«ساعت ۲۵» پیش از این نیز بحث نقد و بررسی تیتراژهای نوروزی را با حضور «رامین بهنا» به چالش کشید و پیش‌تر نیز با بحث نقد ترانه تیتراژ با حضور افشین یداللهی و بررسی موسیقی تیتراژهای تلویزیونی و نقش آن در سریال‌ها با حضور آریاعظیمی‌نژاد، امیر توسلی و محمدرضا ورزی به طور دقیق‌تر به این موضوع پرداخت.
 
در برنامه پیش رو همچنین شاهد صحبت‌های هنرمندانی چون محمدعلیزاده و حجت اشرف‌زاده در این خصوص خواهیم بود. مصاحبه‌هایی که از پیش ترتیب داده شده و نظرات این دو خواننده را در مورد موضوع برنامه بیان می‌کند.
 
محمد علیزاده ازجمله خوانندگانی است که در زمینه تیتراژ پرکار بوده و ماه رمضان امسال نیز تیتراژ سریال «برادر» و موسیقی میانی این سریال با صدای این هنرمند به گوش رسید. همچنین قطعه «دستان مرا بگیر» با خوانندگی علیزاده به عنوان تیتراژ برنامه «ماه عسل» در شب‌های قدر پخش شد.
 
بررسی اخبار و اتفاقات موسیقی بخش دیگری از این برنامه است که با توجه به اینکه یک ماه از به روی آنتن رفتن آخرین «ساعت ۲۵» می‌گذرد، این هفته به صورت ویژه و با عنوان «گزیده مهم‌ترین اخبار موسیقی در یک ماه اخیر» به آن نگاه شده است؛ اخباری از اجراهای موسیقی تا درگذشت استاد مصطفی کمال پورتراب، تغییر مدیریت بنیاد رودکی و...
 
پخش گزارشی از پشت صحنه و اجرای کنسرت «دخت پری وار» علیرضا قربانی نیز از دیگر آیتم‌های برنامه این هفته است.
 
برنامه «ساعت ۲۵» به تهیه کنندگی محمود محمودی، سردبیری زهرا صفایی و حمیدرضا ترکاشوند و اجرای امیرحسین مدرس هر پنجشنبه شب ساعت ۰۰:۳۰ به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.
 
احمد اطراقچی (کارگردان)، آرش جهانشاه (مدیر تولید)، مسعود صنم و سارا معلم (تدوین)، شیوا خرسند (روابط عمومی) و... از جمله دیگر عوامل و دست اندرکاران این برنامه هستند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 06:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نقد و بررسی تیتراژهای تلویزیونی رمضان 95 در «ساعت 25» | موسیقی ما