برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اجرای 31 تیرماه در تالار اندیشه حوزه هنری؛
حسین پرنیا و سروش مظفری برای کنسرت «اهورایی» آماده می‌شوند
موسیقی ما - «حسین پرنیا» آهنگساز و نوازنده سرشناس موسیقی سنتی ایران این روزها خود و گروهش را برای برگزاری کنسرت جدید آماده می‌کند. این هنرمند اجرای جدیدش را تحت عنوان «اهورایی» با خوانندگی «سروش مظفری» برگزار خواهد کرد و این روزها همراه با گروهش مشغول انجام تمرین برای کنسرتی هستند که قرار است 31 تیرماه 1395 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شود.

حسین پرنیا که تا کنون با چهره‌های سرشناسی چون زنده‌یاد ایرج بسطامی، شهرام ناظری، علیرضا افتخاری، علی جهاندار، علی رستمیان و... همکاری داشته، چندی پیش درباره همکاری با «سروش مظفری» در کنسرت اهورایی به «موسیقی ما» گفته بود: «متاسفانه این روزها کنسرت‌ها و صداها تکراری شده‌اند. از این رو بر آن شدم که خواننده‌ای با جنس صدایی متفاوت انتخاب کنم. به نظرم صدای سروش مظفری خاص و جذاب است و می‌تواند جوان خوش‌آتیه‌ای باشد. این اولین همکاری من با ایشان است و امیدوارم در آینده در قالب اجرای زنده و ضبط آلبوم همکاری موفقی داشته باشیم.»

این آهنگساز و نوازنده همچنین درباره انتخاب نام «اهورایی» برای این کنسرت اظهار کرده بود: «حس می‌کنم موسیقی‌ها مقداری جنجالی شده‌اند و وجود آرامش و لطافتی که باید با موسیقی همراه باشد را کمتر حس می‌کنیم. عده قابل توجهی از مخاطبین به این نیاز دارند که در زمان حضور در سالن کنسرت به آرامش روحی دست پیدا کنند. بر این اساس روی آوازها، تصانیف و قطعات سازی که این ویژگی را داشته‌اند کار کرده‌ایم. من این روزها روی آثاری که انرژی مثبت دارند کار می‌کنم و به دنبال ایجاد فضاهای آرامش‌بخشی در موسیقی هستم که مخاطب را از جنجال‌های روزمره دور کند.»

بلیت‌های این کنسرت -که آخرین روز تیرماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد- از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

علاوه بر پرنیا و مظفری، در کنسرت اهورایی منوچهر باستان سیر (قیچک باس)، بهمن فریادرس (کمانچه)، حسن مکانیکی (نی)، صائ کاکاوند و ساسان بازگیر (تار)، میلاد مرادی (آلتو)، امین حیدری (عود)، حامد ناجی (رباب)، صالحه زهره وند (چنگ)، حنانه سعیدی (قانون)، پژمان پرنیا (تنبک، بندیر و دایره) و آیدا امیری (دف) هنرنمایی خواهند کرد.

«مجید فلاح‌پور» مدیریت گروه را در این کنسرت بر عهده دارد و «بهروز داداشی» و «امین حدادی» تهیه‌کنندگان آن هستند.

عکاس سایت «موسیقی ما» سری به تمرین این گروه زده که گزارش تصویری آن در ادامه می‌آید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 09:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین پرنیا و سروش مظفری برای کنسرت «اهورایی» آماده می‌شوند | موسیقی ما