برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده و آهنگساز در گفتگو با «موسیقی ما» اعلام کرد
عادل فلاح: انتشار آلبوم شخصی‌ام باعث کمرنگ‌شدن حضورم در آهنگسازی نمی‌شود
موسیقی ما – قطعه «مثل من» با صدای «عادل فلاح» هفته گذشته از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر شد. اثری که تجربه جدید این موزیسین در عرصه خوانندگی به شمار می‌رود. چون او بیشتر با آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی شناخته می‌شود و سابقه همکاری با خوانندگان زیادی را هم دارد. «شهرام شکوهی» و «ماهان بهرام‌خان» دو خواننده‌ای هستند که عادل فلاح این روزها در ارکستر آنها حضور دارد ولی ظاهراً قرار است که از این به بعد او به صورت متمرکز در زمینه خوانندگی فعالیت کند. البته عادل فلاح طی سال‌های گذشته چند تک‌آهنگ را منتشر کرده بود اما در این زمینه به شکل متمرکز فعالیت نمی‌کرد.

عادل فلاح درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در زمینه خوانندگی به «موسیقی ما» گفت:«من از سال 84 فعالیت خوانندگی را به شکل حرفه‌ای شروع کردم و چند سال در این عرصه کاری انجام ندادم. تا اینکه مدتی قبل تصمیم گرفتم آلبوم خودم را جمع و به شکل مجاز منتشر کنم. چند ماه قبل قطعه «یه نگاه» را از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر کردم و سپس تصمیم گرفتم چند اثر به صورت اینترنتی پخش کنم تا آلبوم آماده انتشار شود. فعالیت من در عرصه خوانندگی تا الان به شکل منظم نبود ولی از این به بعد قرار است که طبق برنامه‌ریزی کارها را منتشر کنم. یکی از دلایل چنین مساله‌ای این است که من از سال 83 به عنوان نوازنده، آهنگساز و تنظیم‌کننده با خواننده‌های زیادی همکاری کردم و درگیری زیادی در این بخش داشتم. «مجتبی کبیری»، «حمید طالب‌زاده»، «عماد طالب‌زاده» «حمید حامی»، «بهنام صفوی»، «نیما مسیحا»، «ماهان بهرام‌خان» و «شهرام شکوهی» از جمله دوستانی هستند که طی سال‌های اخیر به عنوان نوازنده و رهبر ارکستر با آنها همکاری کردم. طی سال‌های اخیر کلاً بیشتر وقت من به این مباحثی که عرض کردم اختصاص داشتم. در حال حاضر اغلب کارهای آلبوم آماده شده ولی تا قبل از آن می‌خواهم چند تک‌آهنگ پخش کنم تا زمینه‌ساز انتشار این اثر باشد.»

او سپس برای اولین‌بار از عوامل آلبوم جدیدش هم نام برد:««بابک صحرایی»، «مریم دلشاد»، «مریم اسدی»، «هادی زینتی»، «بهروز علیاری»، «کوشان حداد»، «نیکان»، «مهدی یغمایی» و «امیرعباس حسن‌زاده» از جمله دوستانی هستند که در بخش ترانه و موسیقی و تنظیم آلبوم من حضور دارند. بخشی از کار ساخت ملودی و تنظیم‌ را هم خودم انجام داده‌ام. در حال حاضر سه تک‌آهنگ را آماده دارم و باید از بین آنها انتخاب کنم. با توجه به فضای زمانی پخش و فضای کارهایی که تا کنون از من منتشر شده انتخاب دقیقی خواهم داشت. قطعه «یه نگاه» با ملودی دوستم آقای «انوش بنارویی» و تنظیم «بهروز علیاری» بود. قطعه جدیدی هم که چندی پیش منتشر کردم با ملودی و تنظیم و میکس خودم و ترانه «روح‌الله همتی» آماده شد. فضای کاری من به آخرین کاری که پخش کردم نزدیکتر است ولی یک آلبوم باید از لحاظ ریتم و ملودی و ترانه تنوع داشته باشیم.»

عادل فلاح سپس در پاسخ به این سوال که انتشار آلبومش باعث قطعه همکاری او با سایر خواننده‌ها می‌شود هم گفت:«انتشار آلبوم من باعث کمرنگ شدن حضورم در آهنگسازی نمی شود و مشکلی پیش نمی‌آید و همکاری با سایر خواننده‌ها را هم پیگیری خواهم کرد. به امید خدا پس از انتشار این آلبوم روی صحنه خواهم رفت ولی فعلاً برنامه‌ریزی اصلی من روی آلبوم است. تا زمانی که به درجه خوبی از شنیده‌شدن آثارم نرسیده باشم روی صحنه نمی‌روم. دوست دارم اولین استیج مستقل من به گونه‌ای باشد که مردم همه آثار را با من همخوانی کنند. با توجه به حجم تولیدات موسیقی این اتفاق سخت می‌شود ولی من با وسواس زیادی کارها را انجام می‌دهم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.»

او نهایتاً درباره شهرام شکوهی و ماهان بهرام‌خان هم اعلام کرد:«با شهرام شکوهی کار آماده داریم که در زمان خودش منتشر خواهد شد. اما در تک‌آهنگ بعدی ایشان من نقشی ندارم و فکر می‌کنم یک کار اسلو باشد. در آلبوم قبلی به صورت فشرده کار کردیم و نزدیک به یک ماه ضبط کارها طول کشید. ملودی قطعه «یادت رفته» را من ساختم و «امیرحسین کاشانیان» هم آن را تنظیم کرد و تک‌آهنگ «دیوونگی» را هم شب عید منتشر کردیم. از قطعه «یادت رفته» استقبال خوبی به عمل آمد و در سایت «موسیقی ما» هم امتیاز خوبی کسب کرد. قطعه «دیوونگی» را هم چون شاد بود در ایام منتهی به عید نوروز منتشر کردیم. در حال حاضر به عنوان نوازنده و آهنگساز فقط با شهرام شکوهی و ماهان بهرام‌خان همکاری می‌کنم. ماهان هم یکی از خوانندگان آینده‌دار ما است. او با اینکه سن و سال زیادی ندارد از چهره‌های قدیمی موسیقی پاپ محسوب می‌شود و پتانسیل زیادی دارد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 03:28

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عادل فلاح: انتشار آلبوم شخصی‌ام باعث کمرنگ‌شدن حضورم در آهنگسازی نمی‌شود | موسیقی ما