برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده جوان پس از انتشار قطعه «راه خدا» به «موسیقی ما» گفت
سالار سپه‌روم: این اثر را برای دایی‌ام که شهید مدافع حرم بود خواندم
موسیقی ما – چندی پیش قطعه «راه خدا» با صدای «سالار سپه‌روم» از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر شد. اثری که ترانه آن درباره شهدای مدافع حرم بود و یک اثر متفاوت در کارنامه کاری این خواننده جوان به حساب می‌آمد. چون سالار سپه‌روم در دو قطعه قبلی خود یعنی «حس ولگرد» و «فکر خودم نیستم» سبک دیگری از خود ارائه کرده بود. از سوی دیگر او این روزها علاوه بر تولید تک قطعاتش، نیم‌نگاهی هم به اولین آلبوم رسمی خود دارد و احتمالاً تا پایان سال جاری این اثر او روانه بازار شود. ما هم برای اطلاع از آخرین وضعیت فعالیت‌های سالار سپه‌روم و همچنین جزئیات قطعه «راه خدا» دقایقی را با او هم‌کلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

سالار سپه‌روم در ابتدا به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«اگر از فعالیت‌های این روزهای خودم بخواهم بگویم که می‌توانم به روند تولید آلبوم و تک قطعات اشاره کنم. با چند تن از هنرمندان سرشناس مشغول همکاری هستم ولی بعید می‌دانم آلبومم به زودی منتشر شود. اواخر امسال یا ابتدای سال آینده را به عنوان زمان انتشار این مجموعه در نظر گرفته‌ایم. در حال حاضر سه تک‌قطعه آماده دارم که یکی از آنها هاوس است. «امیرمیلاد نیکزاد» در تنظیم این اثر ابتکار جالبی به خرج داده است. قطعه دیگری دیگری را هم آماده دارم که شعر آن را سروده‌ام و ملودی و تنظیم اثری از «علیرضا افشار» است. همچنین در بخش ملودی و تنظیم یک آهنگ دیگر با «امیرحسین اویسی» همکاری کرده‌ام و ترانه آن کار را هم خودم سروده‌ام.»

او سپس درباره قطعه «راه خدا» و داستان تولید آن اعلام کرد:«همین قطعه «راه خدا» که چند وقت پیش منتشر کردم اولین تک‌آهنگ من در عرصه موسیقی بود. دایی من دو سال قبل یکی از اولین شهدای کربلا بود و آن اثر را برای دایی‌ام که شهید مدافع حرم بود خواندم. دوست داشتم اولین کاری که می‌خوانم برای دایی عزیزم باشد و این اثر بهمن ماه آماده شده بود. اما آن را نگه داشتم تا همزمان با سالگرد شهادتش منتشر کنم. در حقیقت قطعه «راه خدا» اولین کار من بود که باید بهمن‌ماه منتشر می‌شد ولی به عنوان سومین اثر خودم به مخاطبان ارائه کردم. این قطعه را اول از همه برای دایی خودم و سپس برای تمامی شهدای مدافع حرم خواندم. ایشان فرمانده پدافند هوایی سپاه قدس و جانباز نبردهای سوریه بودند. یک ماه پس از بازگشت از سوریه متوجه شد که داعش به عراق حمله کرده و اصلاً نتوانست تحمل کند. با اینکه مجروح شده بود تصمیم گرفت که به عراق برود. سه روز پیش از عزیمتش به او گفتم که می‌شود نروی؟ که در جواب صحبت زیبایی را مطرح کرد و گفت:اگر من بروم یک نفر از ما کم می‌شود ولی اگر داعش بیاید چه کسی می‌خواهد از نوامیس ما مراقبت کند؟ به خودش هم الهام شده بود که قرار است شهید شود و رفت و دیگر بازنگشت. او یک دختر دوازده ساله و پسر چهار ساله هم دارد و فوق‌لیسانس رشته مطالعات منطقه‌ای بود. من برادر نداشتم ولی او مثل برادر بزرگترم بود و به دلیل همین علاقه‌ای که به او داشتم اولین اثر حرفه‌ای خودم را در وصف ایشان و سایر شهدای مدافع حرم خواندم. قطعه «راه خدا» را برای دل خودم خواندم و تبلیغات و پخش گسترده‌ای روی آن انجام ندادم. فقط دوست داشتم که در سوابق کاری من باشد. به این دلیل هم به عنوان سومین اثر خودم منتشر کردم که بعضی‌ها نگویند به خاطر مجوز چنین کاری را خواندم و فقط دوست داشتم برکت راهی باشد که در آن وارد شده‌ام. حتی در طراحی کاور این اثر هم به سراغ سربند و پرچم ایران و طرح‌های عجیب نرفتم و اسم مدافعان حرم را هم برایش انتخاب نکردم. دلیل من هم این بود که هرکسی که این کار را گوش کردم متوجه مضمون اثر شود و فقط دوست داشتم برای دل خودم یک کار ارزشی بخوانم.»

این خواننده جوان در پایان گفت:«سبک من متفاوت و الکترونیک است و حتی بعضاً شبیه به کارهای غربی است. کارهای آینده من تنظیم‌های فوق‌العاده مدرن دارد و برای مخاطبان تازگی خواهد داشت. شاید ملودی‌های من خیلی خاص نباشد اما در تنظیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»

قطعه جدید سالار سپه‌روم امشب از تماشاخانه سایت موسیقی ما منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 02:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار سپه‌روم: این اثر را برای دایی‌ام که شهید مدافع حرم بود خواندم | موسیقی ما