برنامه یاد بعضی نفرات
 
نگذاریم آثار مبتذل در جامعه رخنه کند
گلریز: آمادگی خود را برای اجرای اثری در وصف مدافعان حرم اعلام کرده‌ام
موسیقی ما - محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی کشورمان با اشاره به جدیدترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: جدیدترین کاری که انجام دادم برای شهید همدانی بود که شعر آن را مریم زرگر سروده بود و مفهومی قابل توجه داشت. در این شعر تلاش شده بود تا تمامی زحمت هایی را که درعرصه بسیج مردمی در مقابل داعش کشیده می شود برای مخاطب تصویرسازی شود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر آمادگی خود را برای اجرای اثری در وصف مدافعان حرم اعلام کرده ام اما چون به تنهایی نمی توانم چنین کاری را انجام بدهم امیدوارم سازمان صدا و سیما یا بسیج هنرمندان در این خصوص به من کمک کنند.
 
گلریز تصریح کرد: خدا را شکر کارهایی که تا این لحظه انجام دادم هم از نظر شعر وهم از نظر اجرا و آهنگ در ذهن مردم ماندگار شده است.
 
وی افزود: همچنین اثری را درباره خیانت های آمریکا به ملت ایران در عرصه های مختلف در دست تهیه دارم که طبق برنامه ریزی ها قرار است در قالب یک شعر فاخر آن را به مخاطبان ارائه دهیم.
 
خواننده سرود تاریخی "دریغا" با تاکید بر تاثیرگذاری بالای آثار هنری بر مخاطبان گفت: موضوعات هنری تا حد زیادی می توانند روی افراد اثر بگذارند به خصوص در زمینه موسیقی که در شرایط فعلی موسیقی های مبتذلی در سطح جامعه شنیده می شود اما باید توجه داشته باشیم که عرصه فرهنگ و هنر بسیار ارزشمند است و باید کارهای ماندگاری همچون خجسته باد و دریغا انجام شود و در ذهن مردم باقی بماند.
 
این خواننده سرودهای انقلابی ادامه داد: زمانی که یکه تازی هنرهای مبتذل را در عصر خودمان مشاهده می کنیم دلم بسیار می سوزد چرا که ما برای آگاهی جوانانمان کاری انجام نداده ایم.
 
گلریز همچنین ضمن یاد کردن از استاد حمید سبزه‌واری یادآور شد: حمید سبزه واری یکی از سرمایه های شعر انقلاب اسلامی بود و زمانیکه اشعار وی را گوش می دهیم متوجه تاثیرگذاری آن بر روی تفکر و همچنین روشن شدن هر چه بیشتر ذهن جوانانمان می شویم.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم نهادهای مسئول هر یک برای نهادینه شدن گنجینه های ارزشمند ایران و تولید آثار ماندگاری دراین زمینه تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.
منبع: 
خبرگزاری میزان
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 00:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گلریز: آمادگی خود را برای اجرای اثری در وصف مدافعان حرم اعلام کرده‌ام | موسیقی ما