برنامه یاد بعضی نفرات
 
ناصر منتظری آثاری با گویش بندرعباسی و اشعار ابراهیم منصفی را می‌خواند؛
اجرای ترانه‌های نیمای هرمزگان در نیاوران
موسیقی ما - «ناصری منتظری» که تاکنون دو آلبوم «روزن رفته» و «چی چکا» را با ترانه‌های ابراهیم منصفی منتشر کرده، برای اولین بار27 تیرماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.
 
ناصر منتظری (خواننده و نوازنده گیتار) که طی دو سال گذشته دو اثر را با گویش بندرعباسی  و اشعار ابراهیم منصفی منتشر کرده است؛ یکشنبه 27 تیر ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌های «روزن رفته» و «چی چکا» را اجرا می‌کند که تمام ترانه‌های این دو اثر از ابراهیم منصفی ترانه سرای جنوب انتخاب شده است.
 
این هنرمند با وجود آنکه تاکنون در کشورهایی چون اسپانیا، سوئد کنسرت داشته و اجراهایش مورد استقبال واقع شده اما برای اولین بار در ایران به اجرای کنسرت می‌پردازد.
 
ناصر منتظری این روزها در آستانه 40 سالگی است و موسیقی  را به صورت تجربی در بندرعباس از سن 20 سالگی  آغاز کرده .وی علاقه زیادی به کارهای منصفی دارد؛ به گونه ای که آلبوم آینده اش هم بر ترانه‌های این هنرمند متمرکز است .او سعی کرده در انتخاب ترانه‌ها و چگونگی آهنگسازی و بیان ترانه دقت لازم را داشته باشد تا کارهایش دچار پرگویی و ناهمگونی میان موسیقی و ترانه نباشد و یک فضای مناسب با احوالات شخصی خودش پدید آورد.
 
علاقه مندان به تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 07:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای ترانه‌های نیمای هرمزگان در نیاوران | موسیقی ما