برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار نخستین تک‌آهنگ یکی از اعضای گروه «پالت»
داریوش آذر: «آبی-خاکستری»، 300 ثانیه از سکوت‌های من است
موسیقی ما - داريوش آذر، يكی از هم‌خوانان و نوازنده كنترباس گروه «پالت»، به زودى اولين تک‌‌­آهنگ انفرادى خود را در مقام خواننده منتشر مى‌كند.

گروه «پالت» اخيرا در گفت‌وگويی كه با «موسيقی ما» داشت، خبر از برنامه‌ریزی اعضای گروهش برای انتشار آلبوم‌های انفرادی داد و اعلام كرد اميد نعمتى، داريوش آذر (نوازنده كنترباس) و كاوه صالحى (نوازنده گيتار) مشغول كار روى پروژه‌هاى انفرادى خود هستند كه قرار است هر یک از آن‌ها به زودى با انتشار یک تک‌قطعه، پروژه خود را به مخاطبانشان معرفى كنند. در همين راستا داريوش آذر كه علاقه‌مندان پیش از این صدايش را در کنسرت‌های «پالت» بویژه در قطعه «اينجا شهر من نيست» شنيده بودند، اولين قطعه انفرادی خود را با عنوان «آبی-خاکستری» آماده انتشار دارد كه روز دوشنبه ١٤ تيرماه آن را از طريق سايت «موسيقی ما» منتشر می‌كند.

این قطعه با تلفیق شعرى از حميد مصدق (شیشه پنجره را باران شست) و داريوش آذر شكل گرفته که آهنگسازی، تنظیم و نواختن تمام سازهای آن را نیز خود برعهده داشته است. این قطعه فضايى الکتروآکوستیک دارد که داریوش آذر درباره آن به «موسیقی ما» می‌گوید: «این آلبوم شامل قطعاتی از زیرشاخه‌های سبک الکترونیک با تلفیق صداهای آکوستیک است که «آبی-خاکستری» اولین تک‌آهنگ از این مجموعه محسوب می‌شود. در واقع «آبی-خاکستری»، 300 ثانیه از سکوت‌های من بود که خواندمش.»

داریوش آذر که همیشه او را به عنوان نوازنده می‌شناختیم، خواننده توانمندی است که کیفیتی متفاوت روی صدایش به خصوص در گام‌های بالا دارد. او معتقد است که در نوع خواندنش انعطاف‌پذیری دارد و می‌گوید: «اصولا سعی می‌کنم در نوع خواندم متفاوت باشم طوری که برای القای حس مورد نظرم با انتخاب صداها و سازها و شعر، هماهنگی زیادی داشته باشم.»

تک‌‌­آهنگ «آبی-خاکستری» قرار است روز دوشنبه 14 تیرماه، منتشر شود که می‌توانید آن را از طریق تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. در ادامه هم می‌توانید تیزری را که برای این قطعه آماده شده است، ببینید و بشنوید.
آبی خاکستری (تیزر)
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 17:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 تیر 1395 - 18:27

اجراش تو کنسرت دنگ شو بی نظیر بوددد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داریوش آذر: «آبی-خاکستری»، 300 ثانیه از سکوت‌های من است | موسیقی ما