برنامه یاد بعضی نفرات
 
آغاز بلیت‌فروشی کنسرت جدید «سیامک آقایی» از امشب؛
«باز عشق» بار دیگر در تالار وحدت اجرا می‌شود
موسیقی ما - «سیامک آقایی» -نوازنده برجسته سنتور- که به دلیل آسیب دیدگی دست راست نتوانست پاییز گذشته کنسرت «باز عشق» را در تهران تمدید کند، با تاخیری یک‌ساله و پس از بهبودی در روز 22 مرداد ماه بار دیگر این برنامه را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.
 
آقایی مهر ماه گذشته و در حالی که بنا داشت در شهر قزوین روی صحنه برود، دچار آسیب دیدگی از ناحیه دست راست شد و به مدت 9 ماه تحت درمان بود تا بتواند دوباره روی صحنه حاضر شود. او 22 مردادماه اولین کنسرت خود پس از دوران نقاهت را برگزار می‌کند. بلیت فروشی این اجرا امشب ساعت 21 آغاز می‌شود.
 
سال گذشته در فاصله 6 روز و در حالی که تا اجرای برنامه در تالار وحدت 21 روز باقی مانده بود تمام بلیت‌های این اجرا به فروش رفته بود و این هنرمند قصد داشت در پاییز این برنامه را مجدد اجرا کند.
 
«باز عشق» عنوان توری است که دو سال پیش توسط سیامک آقایی آغاز شد و در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، همدان، یزد، مشهد، رشت، سمنان، خرم‌آباد، تربت حیدریه، بندرعباس، اصفهان و... اجرا شده و مورد استقبال علاقمندان موسیقی در نقاط مختلف ایران قرار گرفته است. آقایی تصمیم دارد بعد از اجرای مجدد در تهران این برنامه را در مناطق دور افتاده‌ هم روی صحنه ببرد. در این اجرا «کامران منتظری» در مسند تنبک‌نواز سیامک آقایی را همراهی می‌کند. علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 12:01

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «باز عشق» بار دیگر در تالار وحدت اجرا می‌شود | موسیقی ما