برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین قطعه این خواننده پس از شرکت در مسابقه شب‌کوک منتشر شد؛
همکاری «رضا آبزین» با «پوریا حیدری»
موسیقی ما - شرکت‌کننده مسابقه تلویزیونی «شب‌کوک» که به مراحل بالای این مسابقه راه پیدا کرده بود، ضمن انتشار اولین تک‌آهنگش پس از شرکت در این مسابقه، از برنامه‌های جدیدش خبر داد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، «رضا آبزین» که در نخستین دوره مسابقه «شب‌کوک» موفق شد به جمع هشت شرکت‌کننده مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند، قطعه جدیدش را با همکاری یکی از داوران این مسابقه تولید کرده است.
 
«تو فکرت هستم»، عنوان این قطعه است که با تنظیمی از «پوریا حیدری» ساخته شده است. ترانه این قطعه را «مصطفی حسینی» سروده، «مسعود همایونی» در آن گیتار الکتریک نواخته و «هومن آزما» میکس و مسترینگ قطعه را بر عهده داشته است. ملودی قطعه «تو فکرت هستم» برگرفته از یک اثر یونانی است.
 
آبزین همزمان با انتشار این قطعه به «موسیقی ما» گفت: «شب‌کوک تجربه خوبی بود و بعد از آن با برنامه‌ریزی دقیقی فعالیت‌های موسیقایی‌ام را ادامه می‌دهم. فعلاً مشغول کار روی نخستین آلبوم رسمی هستم و جزئیات مربوط به آن را در آینده نزدیک اعلام خواهم کرد.»
 
این خواننده جوان پیش از این نیز قطعاتی در فضای مجازی منتشر کرده بود و حال قصد دارد فضای جدیدی را تجربه کند. قطعه «تو فکرت هستم» با صدای «رضا آبزین» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 - 11:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری «رضا آبزین» با «پوریا حیدری» | موسیقی ما