برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت علی زندوکیلی با اجرای یک قطعه جدید و حضور مهمانان ویژه برگزار شد
بهارِ شیرازی‌ها در برج میلاد
موسیقی ما - خواننده «ترانه‌های قدیمی» در حضور مهمانان ویژه و دوستدارانش در برج میلاد روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی در حالی جدیدترین اجرای خود را در برج میلاد روی صحنه برد که چهره‌هایی چون احسان کرمی، سجاد افشاریان، مهدل پاکدل، بهنوش طباطبایی، محسن افشانی، حمید سوریان، امید نوروزی و... را در سالن می‌دید. علی زندوکیلی که بلیت های کنسرتش خیلی زود به فروش رفته بود و شاهد استقبال جالب دوستداران موسیقی از کنسرت هایش است، در این اجرا با گلچینی از آثار قدیمی و جدید خود روی صحنه رفت و با ارائه یک موسیقی تلفیقی – ایرانی و ارکستری منسجم و قوی، برنامه ای در خور شان را به دوستدارانش تقدیم کرد.

رفته، فریاد، ناردونه،آه سرد، سیه موی و... از جمله آثاری بود که این خواننده اجرا کرد و پیش از قطعه «ناردونه» این خواننده با معرفی مادرش، این اثر را به او تقدیم کرد و گفت: «این قطعه را به نفس مادرم که در سالن امشب جاری است تقدیم می کنم و خوشحالم که پس از کسالتی کوچک، امشب اینجا می بینمش.»

علی زندوکیلی قطعه جدیدی را نیز در این کنسرت اجرا کرد که این اثر «بهار شیراز» نام داشت که فضایی شاد و انرژیک را شاهد بودیم و با توجه به اینکه این قطعه برای نخستین بار اجرا می شد، چنان استقبالی از آن شد که این خواننده در انتهای برنامه اش نیز بار دیگر به درخواست حاضرین این قطعه را اجرا کرد. «بهار شیراز» پیش از اجرا به «سجاد افشاریان» که زندوکیلی او را یک شیرازی اصیل و هنرمند معرفی کرد، تقدیم شد و در حین اجرای اثر نیز افشاریان بارها و بارها با انرژی بالا این خواننده را همراهی می‌کرد.

زندوکیلی پس از اجرای این قطعه گفت: «شیراز همیشه برای من مفهوم آرامش را با خود دارد. بهترین آثارم را در شیراز تولید کرده ام و فضای این شهر به قدری برای من احساس خوب در پی دارد که همیشه دوست دارم از تهران دور باشم و در شهرم لحظات را سپری کنم.»

او در بخش دیگری از این برنامه برادرش «محمد زندوکیلی» را به حاضرین در سالن معرفی کرد و اعلام کرد که فعالیت های مستقل برادرش در حوزه خوانندگی آغاز شده و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در مورد او خواهیم بود. برادر علی زندوکیلی آهنگساز برخی از آثار پرطرفدار علی زندوکیلی است و در کنسرت های قبلی هم چند باری روی صحنه آمده بود و با هم آثاری را اجرا کرده بودند.

ارکستر گروه «زند» هم در یک روز خوب توانست امتحانش ره به خوبی پس دهد و یکی از نقاط قوت این کنسرت ارکستر هنرمند گروه علی زندوکیلی بود که این خواننده در حین اجرا از آنها تقدیر کرد. سينا علم، سحاب علم، رامتين اتابكي، شايان رياحي، افشين بابايي، اميد غفاريان خرم اعضای گروه زند را تشکیل می‌دادند.

سپهر صاحبی تهیه کننده کنسرت علی زندوکیلی در برج میلاد بود و به همراه «محمود شبیری» (مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی) در اواسط برنامه از سوی این خواننده به حاضرین در جمع معرفی شد.

در ادامه گزارش تصویری از حاشیه و متن این کنسرت را از نگاه دوربین گروه هنری «17» ملاحظه می‌فرمائید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 14:36

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:15

صدای بسیار بسیار بسیار زیبا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهارِ شیرازی‌ها در برج میلاد | موسیقی ما