برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «احساس پاک» منتشر شد
بابک مافی: هدف اصلی‌ام رسیدن به قله‌های بالاتر است
موسیقی ما – آلبوم «احساس پاک» نخستین آلبوم رسمی بابک مافی سرانجام منتشر شد تا این خواننده پس از سالهای فعالیت در حوزه موسیقی کشور، موفق به انتشار نخستین آلبوم مستقل خود شود.

به گزارش «موسیقی ما»، خواننده تیتراژ برنامه «صبح بخیر ایران» و قطعاتی چون «سکوت»، «صحنه سازی»، «دل بیچاره»، «بارون» و... که البته سابقه آهنگسازی قطعاتی چون «راهرو» (با صدای علی لهراسبی) را هم در کارنامه‌اش دارد، درباره تاخیر در انتشار نخستین اثر رسمی خود درگفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «یک بخشی از تاخیر در انتشار آلبوم من، حساسیت‌های من بود که بخشی از آن به جا و بخش دیگرش نابجا بود. چه درانتخاب محتوای آثار و چه در انتخاب شرکت پخش و تهیه کننده و فرم قراردادها ومسائل دیگر که باعث شد به هر حال وقفه‌ای در انتشار آلبوم رخ دهد.»

مافی درباره واکنش‌هایی که در این سالها به آثارش در جامعه موسیقی شده و طرفداران بسیاری را در فضای مجازی پیدا کرده نیز گفت: «از اولین تراکی که به صورت تک قطعه منتشر کردم که هفت سال پیش بود، همواره واکنش‌های جالبی می‌دیدم و به مرور برخی آثارم به فراگیری دست پیدا کرد و همان زمان بود که فهمیدم فرمولی که باید برای صدایم داشته باشم را پیدا کرده‌ام و با همان نگاه پیش رفتم و حالا در زمان انتشار آلبومم، احساس می‌کنم که توانسته‌ام به آنچه می‌خواستم برسم.»

این خواننده درباره میزان رضایت خودش از خروجی آلبوم «احساس پاک» در روز انتشار آلبومش نیز گفت: «مطمئنا هر موزیسین و خواننده‌ای در زمان انتشار آلبومش معتقد است که حتما این آلبوم می‌توانست از اینی که هست، بهتر و قوی‌‌تر باشد. من هم همیشه ایده آل‌هایی در ذهنم دارم که بیشتر از آن چیزی است که تولید می‌کنم و هیچ‌وقت صد در صد از آن چیزی که می‌سازم اشباع نمی‌شوم. همیشه نقطه بالاتر را می‌بینم و به موفقیت‌های بزرگ‌تر فکر می‌کنم. ولی از لحاظ حسی و این‌که بتوانم در آلبومم عمده سلیقه‌ها را راضی نگه دارم، حدود هشتاد درصد از این آلبوم راضی‌ام و نسبت به آن حس خوبی دارم. آلبوم «احساس پاک» مطمئناً شروعی برای آغاز روند کاری من است. هدف اصلی من رسیدن به قله های بالاتری است که بسیار برای آن برنامه ریزی کرده‌ام. »

بابک مافی درباره آثاری که با آهنگسازی او و با صدای خواننده‌های دیگر همه گیر شده و باعث شده برخی چهره ها موفقیت‌های بزرگی را به دست آورند هم معتقد است: «هیچوقت حسرت آثاری که من ساخته‌ام و با صدای خواننده‌های دیگر همه گیر شده را نمی‌خورم. چون به شدت به قسمت و تقدیر اعتقاد دارم. فکرمی‌کنم قطعه‌ای که برای علی لهراسبی ساخته شده باید با صدای علی لهراسبی خوانده می‌شد تا هیت می‌شد. شاید اگر این اثر را کس دیگری می خواند آن قطعه نمی گرفت.» او درپاسخ به این سوال که گفته می‌شود این آلبوم با توجه به حضور پرتعداد هنرمندان سرشناس در لیست همکارانش، آلبومی پرخرج است نیز گفت: «من با تمام عوامل و هنرمندانی که در این آلبوم همکاری کرده‌ام، دوست و همکارم و به هر حال سال‌هاست که با هم کار می‌کنیم. آلبوم من آلبوم کم خرجی نبوده ولی هنرمندان حاضر در این آلبوم واقعا برای من سنگ تمام گذاشته‌اند.»

آلبوم «احساس پاک» از صبح امروز و با 12 قطعه در بازار موسیقی کشور توزیع شده است که در این آلبوم چهره هایی چون: «امیر ارجینی، علیرضا پیروزی، امیر قزل وند، علی ثابت قدم، اشکان آبرون، بهروز علیاری،علی ایلیا، نوشین بختیاری، علیرضا مرتضی قلی،پویان اعتصامی، مهران خالصی، امیر گرایی، بهزاد عبداللهی و...» همکاری کرده‌اند.

آلبوم «احساس پاک» از سوی شرکت پخش دنیای هنر و تحت امتیاز «نوای نی لبک شرقی» روانه بازار موسیقی کشور شده است. تیزر این آلبوم پیش‌تر از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر شده بود.

از دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین آلبوم، آن‌را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 17:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 17:50

واقعا عالی بود

پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 17:56

آلبو قشنگي بود

پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 19:13

صدا و موزیک خاص و قوی ای داره.. آلبوم خوبی شده.. خسته نباشید خدمت ایشون/

پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 20:00

آلبوم بسیار خوبی بود
امیدوارم که هر روز تو کارهاش پیشرفت داشته باشه

جمعه 14 خرداد 1395 - 00:01

خیلی خوب بود.صداو شخصیتت واقعا دوست دارم.هفت ترک فوق العاده داشت این البوم

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:26
الميرا

كاملا باهاتون موافقم اميدوارم بيشتر روي اين خواننده تبليغات انجام بشه واقعا يكي از بهترينها هستن

5.115.253.42
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:10

واقعا زیبا بود
به نظز من بهترین آلبوم سال 95 تا امروز همین آلبومه

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 17:24

خيلي خوب بود يعني يه جورايي عالي بودالبومشون ....به نظرم بهترين آلبوم امسال همين آلبوم بود فقط سايت خوب و موفقي مثل موسيقي ما چرا عكس كاور آلبومشون رو نذاشتن تا الان !!در حالي كه شما براي همه ي خواننده ها حتي اونايي كه تازه شروع به خوانندگي مجاز كردن رو هم گذاشتين...

دوشنبه 17 خرداد 1395 - 18:48

اول از همه از سايت خوبتون تشكر ميكنم كه اطلاع رسانيتون عاليه
دون اينكه اين خواننده واقعا بي نظيره چرا توي اپليكيشن موسيقي ما آهنگهاشون رو نميذارين مخصوصا آهنگهاي آلبومشون رو من تازه اين اپ رو نصب كردم اما چيزي پيدا نكردم خوشحال ميشم راهنمايي كنيد ممنون
در آخر... بابك مافي يه دونه اييي بچه هاي ساري همه عاشقتن با اين صداي مخمليت
اميدوارم روزي برسه همه قدر اين صداي زيبات رو بدونن

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 17:19

واییییی لذت بردم عااالییییی بود... فقط انقدر این آلبوم خوبه که نمیدونم قراره کدومشون هیت بشه....
تبریک بابک مافی عزیز....
امسال سال شماست امیدوارم زودتر کنسرت بذاری و ما بیایم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک مافی: هدف اصلی‌ام رسیدن به قله‌های بالاتر است | موسیقی ما