برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنا به اعلام «آرش نصیری»
هزارصدای خرداد، استثنائاً 20 و 28 این ماه برگزار می‌شود
موسیقی ما - برنامه هزارصدا که بعد از چند ماه وقفه، اواسط اردی‌بهشت امسال در فرهنگسرای ارسباران از سرگرفته شده بود، از این پس به صورت مرتب و در پنج شنبه‌های دوم و چهارم هر ماه برگزار خواهد شد.

این خبر را «آرش نصیری» مدیر و مجری این برنامه اعلام کرد و همچنین گفت که این برنامه در ماه خرداد که مقارن با ماه مبارک رمضان است، بعد از ایام رحلت امام راحل، استثنائاً در روزهای 20 و 28 خرداد در دو ژانر موسیقی پاپ و موسیقی دستگاهی ایران برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه تا آخر سال بیست نوبت از این برنامه مسابقه موسیقی و خوانندگی برگزار خواهد شد اعلام کرد، روال این برنامه مطابق با گذشته خواهد بود و در آن، خوانندگان جوان بهترین آثار خود را به مخاطبان ارائه خواهند کرد تا در معرض قضاوت داوران قرار گیرد و نفرات برگزیده هر برنامه نیز به فینال راه خواهند یافت.

نصیری در خصوص بخش سنتی این برنامه هم گفت: «در این بخش مبنای کار تاکید بر کار گروهی است و بنابراین، گروه برگزیده به عنوان گروه برتر انتخاب خواهد شد. در این بخش گروه‌ها باید حداقل 4 و حداکثر 9 نفر باشند.

آرش نصیری همچنین گفت: «هفته آینده، داوران و گروه‌های شرکت کننده در این برنامه که پنج‌شنبه بیستم خرداد برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.»

در آخرین برنامه هزارصدا که 17 اردی بهشت ماه برگزار شد، مصطفی پاریزی توسط داوران آن برنامه (کاکایی، شهروز و زرین) به عنوان نفر اول انتخاب شد که فیلم اجرایش را می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید.
اجرا در هزارصدا
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 - 14:12

دیدگاه‌ها

جمعه 14 خرداد 1395 - 11:48

بهتر این جناب نصیری آین داعش نامه شان را دریش را بنندند جیلم بان خودش بزرگ ترین خدمت است. لازم نیست برای وزیر تعیین تکلیف کنند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هزارصدای خرداد، استثنائاً 20 و 28 این ماه برگزار می‌شود | موسیقی ما