برنامه یاد بعضی نفرات
 
«من با غم او از خود او دوست‌ترم» به زودی منتشر می‌شود
«علی قمصری» هم‌خوان شد و گیتار نواخت
موسیقی ما - «علی قمصری» آخرین برنامه‌های تور کنسرت‌های «مهمانی کوچک» را در حالی در شهرستان‌ها به پایان برده که قطعه‌ای جدیدی را با نام «من با غم او از خود او دوست‌ترم» را آهنگسازی کرده است.

در این اثر، خود «قمصری» به عنوان همخوان «هاله سیفی‌زاده» را در اجرای این قطعه همراهی کرده است. «سیفی‌زاده» که می‌توان او را یکی از پرکارترین و در عین حال موفق‌ترین همخوانانِ زنِ حال حاضر دانست، در این اثر هم مثل آثاری چون سخنی نیست، مهمانی کوچک و غیره از ساخته‌های قمصری حضور دارد. این در حالی است که «مصباح قمصری» نیز که این روزها موزیک ویدیوی «نیستی در هست» را منتشر کرده است، در این اثر «بم‌کمان» نواخته و قمصری خود تار و گیتار.

«مهمانی کوچک» با آهنگسازی «علی قمصری» و خوانندگی «پوریا اخواص» در سال جدید در بسیاری از شهرستان‌های ایران روی صحنه رفت. اثری که می‌توان آن را در ادامهٔ تجربهٔ موسیقایی «علی قمصری» در اثرِ «سخنی نیست» دانست، «هاله سیفی‌زاده» و «بهرخ شورورزی» به عنوان هم‌آوا، «اخواص» را یاری خواهند داد و نوازندگانی چون «کامران منتظری» و «زکریا یوسفی» سازهای کوبه‌ای، «علی چولایی» تار و سه تار، «علیرضا عقیقی» بم تار حضور دارند و خود قمصری نیز در آن تار و دیوان می‌نوازد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 13:28

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 00:39

متأسفانه هميشه در ايران رابطه ها ارجح هستند آقاي قمصري هنرمند بزرگي هستند اما متأسفانه همه ي تلاششون در جهت ديده شدن خانم هاله سيفي زاده هست تقريبا در تمام آثارشون حضور دارند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی قمصری» هم‌خوان شد و گیتار نواخت | موسیقی ما