برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ده قطعه و از سوی شرکت «صدای هنر»
«محسن صیرفی» آلبوم «نازنین گل» را به بازار عرضه کرد
موسیقی ما – آلبوم «نازنین گل» با صدای «محسن صیرفی» منتشر شد.

این اثر هفته اول خرداد از سوی شرکت «صدای هنر» به مدیریت «ایوب صادقی» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. محسن صیرفی در آلبوم «نازنین گل» ده قطعه را به مخاطبانش ارائه کرده که این آثار پاپ و پاپ-سنتی هستند. محسن صیرفی درباره سوابق هنری خود به سایت «موسیقی ما» گفت:«شعر، موسیقی و آواز از سالهای کودکی و نوجوانی با من بوده است. شعر میسرودم و ترانههای مورد علاقهام را میخواندم. در روند آموزش تئوری موسیقی، سلفژ، صداسازی و آواز کلاسیک از تجارب آقای «علیرضا شفقی‌نژاد» و استاد «محمد نوری» بسيار بهره بردم. در این سال‌ها، به سرودن ترانه و ساختن ملودی هم مشغول بودم. از ابتدای سال 1380 آهنگسازی بر روی اشعار خودم و اشعار بزرگانی همچون حافظ را آغاز کردم. سپس از ابتدای سال 1391 تصمیم گرفتم برای تهیه و تولید مجموعه‌ای از چند ترانه در یک آلبوم برنامه‌ریزی و اقدام کنم. با انتشار تک آهنگ «قطره و دریا» و قطعه «شقایق» از آلبوم «نازنین گل» در اسفند سال 94 در فضای مجازی، حضور خود در این عرصه را اعلام کردم. طی سال‌های 91 تا 94 به تدریج 10 آهنگ با کلام با کمک دوستان تنظیم‌کننده تهیه شد، که 8 قطعه در آلبوم «نازنین گل» منتشر شده است. از این 10 اثر، تک آهنگ «از توست» به صورت تصنیف سنتی کار شده وبه زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.»

او سپس درباره جزئیات آلبوم جدیدش اعلام کرد:«تنظیم هفت قطعه از جمله «قطره و دریا» را آقای «رحمت‌الله وطن‌دوست» با مهارت و زیبایی تمام انجام داده اند. دو قطعه دیگر نیزتوسط آقایان «پویان اعتصامی» و «حسین سالاری‌مقدم» به خوبی تنظیم شده است که از همه این دوستان تشکر می کنم. اساتیدی چون آقایان علی جعفری‌پویان (ویولن)، ناصر رحیمی (فلوت)، حسن فراهانی(ترومپت)، محمد افشانی(گیتار کلاسیک و گیتار آکوستیک)، سینا صیرفی(گیتار الکتریک)، محمد اسلامی(دف و تنبک) قطعات را همراهی کرده‌اند. خانم مهتاب فدایی هم بخش همخوان( کر) را اجراكردند. پیگیری دریافت مجوز آلبوم به عهده شرکت «صدای ابری» به مدیریت آقای «محمد اسلامی» بود و کار صدا برداری، میکس و مستر نیز در استودیو شرکت مذکور و توسط ایشان انجام شده است. کار تبلیغات و انتشار آلبوم نیز توسط شرکت «صدای هنر» انجام می‌شود. آلبوم به صورت ترکیبی از کارهای کلاسیک ملایم و پاپ شاد و به طور کلی در فضای پاپ کلاسیک کار شده است.»

او در ادامه گفت:«درآلبوم «نازنین گل» نام هشت قطعه با کلام به ترتیب عبارت است از: «دیوانه بی آزار»، «نازنین گل»، «شقایق»، «خلیفه خدا»،«دوباره امتحانم کن»، «مستان کجا مستی ما»، «بارش مهر تو» و«عشق بزرگ» است. دو قطعه بی‌کلام هم در انتها اضافه شده است. در قطعه «خلیفه خدا»، پیانوی زیبای آقای وطن دوست به جای کلام به صورت بداهه کار شده و دومین آهنگ بی‌کلام هم «نازنین گل» است.»

محسن صیرفی درباره محتوای آلبوم خود هم گفت:« «آواز، آواز، می جوشد در جانم؛آواز، آواز، تا هستم می خوانم».این ترانه را استاد «فریدون مشیری» به مناسبت پنجاه سال خوانندگی استاد «محمد نوری» سرود و با صدای گرم و جاودانه او در آلبوم جاودانه با عشق ارائه شد. این دو عزیز و سایر استادان و فرهیختگان گرامی اهل فرهنگ و هنر این سرزمین سال‌ها تلاش کردند تا واژه‌های زیبای عشق، پاکی، صفا، مهر و محبت را گسترش دهند و آرامش و شادی و نشاط ناشی از توجه به این مفاهیم گرانقدر را با جان‌های پاک و بی آلایش تقسیم کنند. آلبوم نازنین گل برای تلاش در ادامه اين راه تهیه شده است. موسیقی هر كار، میزان ها، سازبندی و ریتم با خصوصيات ترانه و حال و هوای آن هماهنگ و برای آن ترانه ساخته شده است. در بیشتر قطعه‌ها، ترانه و ملودی آهنگ به موازات هم ساخته شده‌اند و مجموعه متنوعی شكل گرفته است.»
این خواننده در پایان اعلام کرد:«اگر خدا بخواهد بعد از پخش آلبوم اول و تک آهنگ ها، برای کنسرت هم برنامه‌ریزی و اقدام خواهم کرد. بعد از نشر دو تک آهنگ و آلبوم «نازنین گل»، تعداد دیگری ترانه پاپ و سنتی آماده هم دارم که به تدریج ارائه خواهم کرد. قطعه «مستان کجا مستی ما» برای اجرا توسط ارکستر بزرگ ملی، به تایید استاد «فرهاد فخرالدینی» رهبر محترم ارکستر رسیده است. پارتیتور مقدماتی این قطعه توسط آقای وطن دوست برای ارکستر تهیه و ارائه شده و امیدوارم طی ماه های آینده برای اجرا آماده شود.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 09:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محسن صیرفی» آلبوم «نازنین گل» را به بازار عرضه کرد | موسیقی ما