برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت اعیاد شعبانیه و در بندرعباس؛
«ایرج» پس از 15 سال روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - حسین خواجه امیری (ایرج) پس از 15 سال بار دیگر روی صحنه می رود.

به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند پییش‌کسوت موسیقی ایران، 11 خردادماه به مناسبت اعیاد شعبانیه در بندرعباس به اجرا خواهد پرداخت.

حسین خواجه امیری طی بیش از 60 سال فعالیت هنری، آلبوم‌های بسیاری را تولید و روانه بازار کرده که دربرگیرنده بیش از 2000 آواز و تصنیف است. او همچنین انتشار آلبوم‌های موفقی چون پرنده، نیاز، حرف نگفته، شب بارانی، خاطرات زندگی، من و بابا (آلبوم مشترک با احسان خواجه امیری) و... را در کارنامه کاری خود دارد. ایرج همچنین آخرین آلبوم خود را تحت عنوان «قصه زندگی» در سال 91 منتشر کرد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شد.

ایرج که از با سابقه ترین خواننده های موسیقی ایرانی به شمار می آید، پس از 15 سال با ارکستری به رهبری امیر فیروزبخت در شهر بندرعباس به دیدار مخاطبان خود می‌رود. این خواننده با سابقه در این کنسرت قطعات ماندگار و خاطره انگیز خود را در سالن شهید آوینی بندرعباس اجرا می‌کند.

همچنین در این کنسرت که به تهیه کنندگی مزدک قهرمانی و به همت موسسه هنرمندان خاک جنوب برگزار می شود، سعید شریعت از شاگردان برجسته ایرج، به عنوان خواننده میهمان او را همراهی می‌کند. علاقه مندان برای خرید بلیت این کنسرت می توانند به سایت hbelit مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1395 - 12:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ایرج» پس از 15 سال روی صحنه می‌رود | موسیقی ما