برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حاشیه‌ی سفر ارکستر سمفونیک به شانگهای مطرح شد؛
برگزاری مسترکلاس و نمایشگاه موسیقی سنتی ایران در چین
موسیقی ما - «بهرام جمالی» - مدیر عامل بنیاد رودکی و رئیس کنسرواتوار شانگهای- در حاشیه سفر ارکستر سمفونیک تهران به چین با هم دیدار کردند و دو طرف در مورد پروژه های موسیقی بین دو کشور مذاکراتی داشتند.

در ابتدای جلسه رئیس کنسرواتوار شانگهای از اجرای ارکستر سمفونیک تهران و بخش اول این کنسرت که  ملودی‌های ایرانی در ترکیب وتنظیم خاصی با ارکستر کلاسیک اجرا می‌شد، ابراز رضایت کرد. در ادامه مقرر شد دو طرف در پروژه‌ای مشترک موسیقی سنتی ایران در قالب نمایشگاه و مستر کلاس و نیز اجرای کنسرت با هم همکاری کنند.

ارکستر سمفونیک تهران چهارشنبه گذشته در دو بخش موسیقی ملی وکلاسیک در فستیوال موسیقی بهاره شانگهای به روی صحنه رفت. این در حالی است که کنسرت ارکستر موسیقی «رتوریک» به رهبری «رضا مریوند» هشتم و نهم خرداد ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.
 در این کنسرت که به همت شرکت ندای هنر ایرانیان برگزار می شود، معروف‌ترین اپراهای ایتالیایی و قطعاتی از موسیقی کلاسیک از هنرمندان بزرگی چون وردی، پوچینی، دونیزتی، بلینی، موتسارت، شوستا کوویچ، سن سان اجرا خواهد شد. خوانندگانی چون وادیم مییتر یاتو(تنور- کنتوتنو) گالینا کیوسکار(سوپرانو- به‌صورت همخوان) امین آهنگران (باس) هستند و کنسرت مایستر فرید لطیفی و سولیست ویولن مسعود نوروزی است.

کنسرت موسیقی گروه «رتوریک» شنبه و یکشنبه -هشتم و نهم خرداد ماه- ساعت 21 در تالار رودکی برگزار می شود.علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 09:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری مسترکلاس و نمایشگاه موسیقی سنتی ایران در چین | موسیقی ما