برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفتگوی سایت «موسیقی‌ما» با آقای مشکی پوش درباره تور آمریکا و کنسرت 10 خرداد؛
رضا صادقی: برای یک سورپرایز ویژه از همین حالا هیجان دارم
موسیقی ما - خواننده آلبوم «شب بارونی» پس از تور کنسرت‌های آمریکا و بازگشت به ایران درباره این تور و اجرا در مایکروسافت تیاتر، کنسرت 10 خرداد تهران،  و... توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی که در ماه‌های گذشته تور بزرگ کنسرت‌هایش را در آمریکا روی صحنه برد، معتقد است پیش‌بینی استقبال و همه‌گیر شدن کنسرت در خارج از کشور به هیچ وجه ممکن نیست و هر احتمالی برای یک تور خارج از کشور وجود دارد.

این خواننده در گفتگو با سایت «موسیقی ما» دراین باره می‌گوید: «راستش را بخواهید اصلاً پیش‌بینی چنین استقبالی را در تور آمریکا نداشتم. فکر می‌کردم قطعاً بعد از چهار-پنج کنسرت مجبور شویم برگردیم ولی خدا را شکر بعد از برگزاری کامل این تور متوجه شور و اشتیاق دوستداران موسیقی در خارج کشور شدم که واقعاً برای من قابل احترام بود. اگر برخی دلتنگی‌ها نبود این برنامه را در خارج ایران ادامه می‌دادیم. ولی من واقعاً بیشتر از سه ماه توانایی دوری از کشور و «تیارا» و خانواده‌ام را نداشتم و همین باعث شد که این تور سه ماه زمان ببرد. همه چیز عالی و فوق‌العاده بود.»

خواننده «مشکی رنگ عشقه» در ادامه گفت: «خوشحال بودم وقتی می‌دیدم که مخاطبان موسیقی خارج ایران هم به لحاظ احساس و حمایت از موسیقی هموطن‌شان، عالی و کم نظیر بودند و همین به ما انرژی فوق‌العاده‌ای می‌داد و باعث شد با یک حال خوب، این تور ادامه پیدا کند. مخاطبان موسیقی در خارج کشور بی‌اغراق هیچ فرقی با مخاطب موسیقی داخلی ندارند و نشان دادند که یک ایرانی، همیشه و در هر جای دنیا، خلق و خو، اصالت و صمیمیت خود را حفظ می‌کند. من پیش از آغاز این تور، تصور اشتباهی در ذهنم داشتم و به مرور این تصور رنگ باخت و فهمیدم که ایرانی‌های خارج کشور چقدر به ما و ادبیات و طرز فکر ما نزدیکند. ادبیات ترانه‌های ما به طرز جالبی مورد توجه مخاطبان موسیقی خارج قرار گرفته و این نکته برای من بسیار حائز اهمیت بود. از من درباره مفاهیم محتوایی آثار می‌پرسیدند و این موضوع یکی از اتفاقات جالب این تور برای من بود.»

صادقی معتقد است: «مخاطب ایرانی موسیقی در آمریکا به شکل ویژه‌ای به موسیقی پاپ داخل کشور وصل است. این موضوع در این تور برای من ثابت شد. یعنی موسیقی پاپ داخلی انتخاب اول همه ایرانی‌های سراسر جهان شده و این موضوع واقعیتی جالب است. همه حواشی و اتفاقات موسیقی داخلی را ریز به ریز رصد می‌کردند و به صورت جدی پیگیر بودند.»

خواننده «وایسا دنیا» درباره بهترین اتفاق تورکنسرت هایش در آمریکا هم اعتقاد دارد: «حضور و اجرا در نیویورک و سالن مایکروسافت تیاتر بهترین اتفاق این تور برای من بود. مدیران این سالن در توئیتر من را فالو کردند و در گزارشی مفصل از من حقیر به عنوان خوانده جهانی ایرانی‌ها نام بردند که واقعاً افتخاری بزرگ برای من بود.این برایم لذتبخش بود و باعث شد از این دوستان تشکر و تقدیری ویژه داشته باشم. اجرا در کنار نوازنده‌های خارجی در یک تور کامل هم برای من اتفاق جالبی بود. ما بدون اینکه زبان همدیگر را بدانیم، در کنار هم با زبان موسیقی ساز می‌زدیم.»

رضا صادقی که قرار است در تاریخ دهم خرداد ماه در تهران روی صحنه برود، درباره اجرای تهران نیز اعتقاد دارد: «برای کنسرت تهران با خودخواهی تمام می‌خواهم بگویم که در این کنسرت فقط می‌خواهم یک دلتنگی بزرگ را از بین ببرم. دلم به شدت برای هموطنانم در ایران تنگ شده و این برنامه برای من کنسرت رفع دلتنگی‌ها است. هیچ وعده و آنونس تبلیغاتی برای این کنسرت نداشته و ندارم. شوق من از دیدار با هموطنانم را در این کنسرت خواهید دید. هموطنان خارج از کشور به من آنقدر انرژی خوب دادند که تا سال آینده حالم خوب است و در کنسرت تهران می خواهم با هموطنان داخلی دیداری تازه کنم و بگویم که چقدر دلم برایشان تنگ شده است. این مواجهه در تهران چند اتفاق خوب هم خواهد داشت؛ مثل «شونه به شونه»، «شب بارونی» ، «پنجشنبه‌ها» و آثار قدیمی و جدید که در این کنسرت اجرا خواهند شد. »

صادقی همچنین از یک اتفاق ویژه خبر می‌دهد و معتقد است این خبر، واکنش های زیادی را پس از ایام ماه مبارک رمضان در پی خواهد داشت: «بعد از ایام ماه مبارک رمضان، مردم با برخی تغییرات در منوی آثار و برخی اتفاقات غافلگیرکننده رو به رو خواهند شد و از همین الان برای این سوپرایز بزرگ شور و هیجان دارم و به زودی از آن رونمایی خواهم کرد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 14:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 15:42

واقعا افتخار میکنم که طرفدار یه خواننده ی جهانی هستم واقعا دیوونم از بچگی با آهنگات بزرگ شدم و همه ی احساساتی زندگیمو از تو گرفتم عمو رضا

سه شنبه 4 خرداد 1395 - 13:08
حسن

اقا اول مفهوم جهانی بودن را بفهم بعد به خواننده ات نسبت بده .جهانی بودن یعنی سرشناس بودن در تمام دنیا یا بخش زیادی از کشورها این آقای صادقی شما را غیر از ایران کجای دنیا می شناسند. هنرمندی جهانیست که از سوی کشورهای مختلف برای اجرای کنسرت دعوت شود . نه از سوی هموطنانش در یک کشور دیگر . نمونه اش هم مثل آقای یانی یا کیتارو و ...... امان از دست شما طرفداران بی منطق

78.109.200.226
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 14:47
سلطان موسیقی پاپ رضا صادقی

آقای محترم کسی که تو کشور های مختلف دنیا و تو 10شهر آمریکا کنسرت بزاره یعنی جهانی شده بعدشم اگه متن صحبت سلطانو بخونی میفهمی که گفته توییتر سالن مایکروسافت تئاتر رضا صادقی رو خواننده جهانی ایرانیا معرفی کرده بعدشم شما کی هستی که درباره رضا صادقی نظر میدی پائینتر دیدم درباره مجید خراطها هم نظر دادی آخه چه جوری به خودت اجازه میده واقعا نمیفهمم؟؟؟

5.112.124.76
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 19:08
حسن

آقای طرفدار سلطان !!!!!!!! نمی دانستم برای نظر دادن در مورد مجید خراطها باید از شما اجازه بگیرم . من تعریف جهانی بودن در عرف رایجش را نوشتم گویا شما اصلا توجه نکردی . در ضمن اینکه سالن نوکیا تئاتر ایشان را خواننده جهانی معرفی کرده حمل بر صحت موضوع نمی شود . سالن های کنسرت در تمام نقاط جهان جهت تبلیغ خواننده و فروش بلیط و سود بیشتر از چنین تعابیری استفااده می کنند . لپ کلام من این است که از این توهمات بیرون بیایید. رضا صادقی در بهترین حالت یک خواننده معمولی داخلی است . بکار بردن الفاظی مثل سلطان .. پادشاه و .... برای ایشان و امثال ایشان غیر از اینکه آنها را در باد غرور و اعتماد به نفس کاذب فرو ببرد چیز دیگری ندارد. این انتقادات را ایضا به طرفداران محسن چاووشی ، محسن یگانه ، بنیامین ، فرزاد فرزین و ...... هم دارم .

78.109.200.226
دوشنبه 3 خرداد 1395 - 16:31

ایوللللااا

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 17:03

جونم سلطان

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 17:03

سلطاننننننه

دوشنبه 3 خرداد 1395 - 19:35

تبریک به آقا رضا صادقی خوش اخلاق. و ما منتظريم ببینیم که مجید خراطها کی تور کنسرت خارج کشور میزاره طبق نظریات آشنا های خارج کشور ما مجید خراطها خارج کشور خیلی طرفدار داره بخصوص آلمان و ترکیه که گفت روی گوشی هرکی میشناسم بیش از بیست آهنگ مجید خراطها هست. ولی نميدونم چرا کم کنسرت ميذاره حتی ایران هم کم کنسرت داره

سه شنبه 4 خرداد 1395 - 13:12
حسن

باز هم جماعت جو گیر باز هم تعاریف بی منطق . یعنی الان هر المانی و ترکیه ای بیست تا آهنگ مجید خراطها داره ..... بابا لااقل می خواهی تعریف کنی یه چیزی بگو که بگنجه .....

78.109.200.226
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 15:47
Mahdi m 1370

منظور ایرانی های آلمان و ترکیه هستند نه مردم خود آلمان. نکنه یادتون رفته که برای کنسرت مجید خراطها در ایران طرفدارانش از ترکیه و دبی و عراق و افغانستان وووو اومده بودن اگه باورت نمیشه برو تی وی پلاس هست و کنسرت بعد ماه رمضانش هم در تهران وايسا ببين که چطور از کشور های ديگه میان

188.215.190.203
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 19:16
حسن

همون ایرانیهای آلمان و ترکیه را هم که شما می گویی باز هم گزافه گویست . من کلیپ تی وی پلاس را ندیدم به فرض که درست باشد آن ایرانی از دبی یا عراق آمده هم یکی دیگر از جماعت جوگیر هواداران است . نمی دانم چرا فکر می کنید با دسته کورها طرف هستی . هر تعریف صد من یه غازی که به ذهنتان می رسد را می بندید به ناف خواننده مورد علاقه تان . اگر کمی فقط کمی دانش موسیقی را می آموختید حتما به این نتیجه می رسیدید که امثال خراطها ، رضا صادقی ، یگانه و ..... تنها یک ورژن با کلاس و مجلسی تر از خواننده های تالارهای عروسی هستند که صرفا به مدد شما هواداران جوگیر در حال سر به آسمان سائیدن هستند. اینها در بهترین حالت کاربران حرفه ای نرم افزار fl studio هستند . نه هنرمند ...

78.109.200.226
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 01:26

یعنی چی مخاطب موسیقی در آمریکا به شکل ویژه به موسیقی پاپ داخل وصل است ؟؟؟؟؟ ربطش به کنسرت چیه ؟؟؟

سه شنبه 4 خرداد 1395 - 01:26

Bah

سه شنبه 4 خرداد 1395 - 01:26

جووون سلطانه پاپ

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 20:32

دمت گرم سلطاااان...بی صبرانه منتظر سورپرایزهات هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: برای یک سورپرایز ویژه از همین حالا هیجان دارم | موسیقی ما