برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجراى گروه «کامنت» در سومین روز از «هفته موسیقى تلفیقى تهران»
کیان پورتراب: آلبوم جدید «کامنت» تا آخر تابستان منتشر مى‌شود
موسیقی ما - روز گذشته، سومین دوره از هفته موسیقى تلفیقى تهران میزبان گروه «کامنت» بود که به عنوان اولین گروه موسیقى حاضر در این فستیوال تمام بلیت هایش به فروش رفت؛ آن هم ظرف مدت یک روز از آغاز بلیت فروشى.

به گزارش «موسیقى ما»، کنسرت گروه «کامنت» در ساعات ابتدایى سومین روز از هفته موسیقى تلفیقى برگزار شد و این گروه توانست با حضور پرشور مخاطبانش که حالا دیگر فن هاى دو آتیشه گروه هستند، روی صحنه برود.

کامنت با آلبوم «رفته از دست» وارد بازار رسمی موسیقی ایران شد و از معدود گروه های آلترنیتو راک رسمی ایران به حساب می آید. به قول میلاد درخشانى مى توان گفت که: «کامنت جزو معدود گروه هاى حرفه اى و درست موسیقى ایران است که مخاطبش هر روز بیشتر مى شود و البته مسیر سختى هم براى شنیده شدن در پیش دارد اما تا همینجا هم تأثیر خود را گذاشته و فقط کمى به انگیزه بیشترى نیاز دارد و بستر مناسب مى تواند کمک بیشترى به آنها کند«.

سال گذشته گروه »کامنت» بعد از سکوتی چندماهه، با دو تک‌آهنگ دوباره توانست نظرها را به سمت خود جلب کند؛ به‌خصوص با قطعه «بیداری ما» که به لحاظ تم گیتار و ریتم پرانرژى درامز و ساختار درست قطعه، همانند کنسرت هاى پیشین نقطه عطف اجرای شب گذشته شد و به درخواست مخاطبان در انتهاى کنسرت دوباره اجرا شد.

البته همیشه جذابیت کنسرت «کامنت» از بیرون سالن شروع می‌شود. مواجه شدن با مخاطبین جدی موسیقی، هرچند کم اما با کیفیت که وجودشان براى موسیقى کشور بسیار باارزش است. گروهی که در سال 1386 با کیان پورتراب (خواننده) و نیما رمضان (گیتار الکتریک) تشکیل شد و حالا آرین کشیشی (گیتار باس)، اشکان آبرون (کیبورد) و بردیا امیری (درامز) هم از اعضای آن هستند.

یکى از نقاط قوت این کنسرت هم سولوهاى گیتار نیما رمضان بود که با ساند درست و ریف هاى به جا جدابیت هاى خوبى به اجرا مى داد.

قطعات «رفته از دست»، «به فکر»، «ستاره ها»، «هى تو»، «دایره ها»، «فرشته مرگ»، «نمى ایستم»، «مى رم بالاتر»، «درخت»، «نگاه من»، «بیدارى ما»، «یک روز مال من»، «با مسیر باد» و «لحظه ها» از جمله رپرتوار اجرایى این کنسرت بود.

اجراى گروه «کامنت» حدود یک ساعت ادامه داشت و در پایان هم کیان پور تراب اعلام کرد که آلبوم جدید گروه تا آخر تابستان منتشر مى شود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 17:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیان پورتراب: آلبوم جدید «کامنت» تا آخر تابستان منتشر مى‌شود | موسیقی ما