برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همكارى نشر و پخش جوان برگزار مى‌شود
مراسم رونمایی از اولين آلبوم گروه «دال»
موسیقی ما - گروه موسيقى دال كه اين روزها خود را برای اجرا در هفته موسیقی تلفیقی آماده می‌کند، بعد از دو سال، اولین  آلبوم رسمی خود را با نام «گذر ارديبهشت» منتشر می‌کند.

شايان شكرابى، آهنگساز و پيانيست دال در خصوص جزئيات اولين آلبوم اين گروه به «موسيقى ما» گفت: «آلبوم «گذر ارديبهشت» كه توسط نشر و پخش جوان منتشر می‌شود، حاصل دو سال تلاش سخت و ريزبينانه تك تكِ اعضاى گروه براى توليد اثرى مستقل و در خورِ سطح و سليقه مخاطبان جامعه امروز است. سعى شده در ساخت و توليد اين آلبوم، در كنار دورى از تكرار و رعايت تنوع، انسجام درونى آن، چه در فرم و چه در محتوا حفظ شود؛ كمااينكه در تمام ترانه‌ها، اين نگرش منسجم كه مبنى بر اميد و شور زندگى است، به وضوح ديده می‌شود. حتى گرافيك و هويت بصرى آلبوم دال و همينطور انتخاب نام «گذر ارديبهشت» هم منطبق بر همين جريان فكرى بوده است. میکس و مسترینگ این آلبوم نیز با رویکردی خاص و به صورت آنالوگ و روی ریل انجام شده که موجب صدای گرمتر و آرامتر می‌شود که امیدواریم مورد پسند مخاطبان جدی موسیقی نیز قرار گیرد.»

اعضاى گروه «دال» را امين هدايتى (خواننده)، غزل مهدوى (ترانه سرا)، ميلاد سعدى و يزدان بهمنى (نوازندگان سازهاى كوبه‌اى) و شايان شكرابى (پيانيست) تشكيل می‌دهند.

در آلبوم «گذر ارديبهشت»، آرش سرانی‌آذر (بالابان و دودوك)، مهرداد عالمى (ويلن سل) و آرين كشيشى (گيتارباس) با گروه دال همكارى کرده‌اند.

مراسم رونمايى و جشن امضاى آلبوم «گذر ارديبهشت»، روز جمعه بيست و چهارم ارديبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ الى ۱۷:۳۰ در شهر كتاب ابن سينا واقع در شهرک غرب، خيابان ايران زمين برگزار مى شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 16:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی از اولين آلبوم گروه «دال» | موسیقی ما