برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب سومین دوره «هفته موسیقی تلفیقی تهران» اتفاق می‌افتد؛
حضور عجیب یک پیانیست روی صحنه
موسیقی ما - سومین دوره «هفته موسیقی تلفیقی تهران» در حالی برگزار می‌شود که یک پیانیست ١٩ ساله هم در کنار موزیسین‌های باتجربه‌ای به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش «موسیقی ما»، امیر دارابی، موزیسین جوانی است که قرار است 27 اردیبهشت‌ماه همراه با گروهش یعنی حمزه یگانه (پیانو و کیبورد) و امین طاهری (درامز) در سالن خلیج فارس نیاوران به اجرای برنامه بپردازند. حضور این دو نفر که از موزیسن‌های با سابقه و برجسته در سبک و استایل خود هستند، مهر تاییدی بر توانایی بالای امیر دارابی است. همچنین مجید سالاری از خواننده‌های جوان جنوبی، او را در این اجرا همراهی می‌کند. سالاری پیش از این در گروه «داماهی» به عنوان همخوان حضور داشته و قطعاتی را نیز با همراهی ابراهیم علوی منتشر کرده است.

امیر دارابی که فعالیتش را روی سبک جَز متمرکز کرده، پیش از این در «جشنواره موسیقی فجر» اجرای کوچکی داشته است. او در بخش استعدادهای جوان حضور یافت و قبل از کنسرت شهردادیروحانی قطعاتی را اجرا کرد که با تشویق و شگفتی مخاطبان روبه‌رو شد. او از ٣ سالگی فراگیری پیانو و موسیقی را آغاز کرده و در حضور استادانی مانند شهرداد روحانی و  حمزه یگانه یادگیری پیانو را ادامه داده است.

علاقه‌مندان به شرکت در کنسرت گروه امیر دارابی در تاریخ دوشنبه ٢٧ اردیبهشت‌ماه، می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 12:44

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 - 17:49

كجاي اين حضور عجيبه كه اين تيتر رو زديد؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور عجیب یک پیانیست روی صحنه | موسیقی ما