برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه‌ی انتخابات خانه‌ی موسیقی
انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان خانه موسیقی برگزار می‌شود
موسیقی ما - نشست و دیدار ماهیانه‌ی هنرمندان، علاقه‌مندان و اعضای خانه موسیقی روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سابقه نشست‌های خانه به اوایل سال 89 بر می‌گردد که از آن زمان به طور منظم آخرین یکشنبه‌های هر ماه هنرمندان رشته‌های مختلف موسیقی به طرح مباحثی در این خصوص می‌پردازند، همچنین قرار است در این نشست درباره‌ی آخرین اتفاقات حوزه موسیقی به بحث و تبادل نظر بپردازند. حالا طبق تفاهم نامه امضا شده بین حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) و محسن سلیمانی (مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران) از اردیبهشت ماه سال جاری نشست‌های ماهیانه خانه موسیقی در آن فرهنگسرا برگزار می شود. این اتفاق با هدف پربار تر شدن نشست‌های خانه موسیقی و استفاده از سالن مجهز فرهنگسرای ارسباران برای اجرای گروه‌های متعدد موسیقی و همچنین گنجایش بیشتر علاقه‌مندان حاصر در نشست‌ها در روز های شنبه آخر هر ماه و با همکاری هر دو طرف در سالن اصلی آن فرهنگسرا برگزار می گردد.

این در حالی است که نوبت دوم مجمع عمومی جهت انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان خانه موسیقی، امروز (دوشنبه) در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. نوبت اول مجمع عمومی کانون مدرسان که قرار بود 4 اردیبهشت ماه برگزار شود به نصاب لازم نرسید و برگزاری انتخابات هیئت مدیره جدید کانون به نوبت دوم موکول شد. اعضای کانون مدرسان با در دست داشتن کارت معتبر عضویت خانه موسیقی می توانند با حضور در مجمع در انتخابات این کانون کنند. مجمع عمومی نوبت دوم و انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان روز دوشنبه، 20 اردیبهشت ماه از ساعت 14 الی 17 در خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی (فرصت) برگزار می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 11:48

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان خانه موسیقی برگزار می‌شود | موسیقی ما