برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای چند قطعه‌ی جدید همراه با یک تریو در فرهنگسرای نیاوران؛
روزهای پرنوای شهرداد روحانی در ایران
موسیقی ما - «شهرداد روحانی» -آهنگساز و رهبر شناخته شده‌ی موسیقی کلاسیک- این روزها بار دیگر در ایران است و برنامه‌های متعددی برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های مختلف دارد. او بیست و پنجم این ماه به شیراز خواهد رفت و بعد از آن روز سی‌ویکم اردیبهشت ماه در کرمانشاه به اجرای برنامه خواهد پرداخت و نهم و دهم خرداد ماه نیز در اصفهان به اجرای برنامه خواهد پرداخت. پس از آن برای برگزاری یک تور کنسرت، یک ماه به امریکا بازخواهد گشت و بار دیگر از اواخر مرداد ماه تور شهرستان‌های خود را ادامه خواهد داد و این در حالی است که دو شب نیز در تهران و فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

او چند روز پیش در رشت رسیتال گذاشت. برنامه‌ای که همان‌طور که پیش‌بینی شده بود با استقبال بسیار زیادی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد؛ حالا هم برنامه‌هایی برای برگزاری رسیتال دارد و می‌خواهد در چندین شهر نیز همراه با یک تریو به اجرای برنامه بپردازد.


تبریز، اردبیل، ساری، بندر انزلی، یزد، بندرعباس، کیش، اهواز و شهرهای مختلف استان خراسان از دیگر برنامه‌‌هایی است که این آهنگساز و نوازنده‌ی‌ پیشکسوت در آن به اجرای برنامه می‌پردازد. در برخی از این شهرستان‌ها او رسیتالِ پیانو برگزار می‌کند و در شهرهایی چون اصفهان، تهران و شیراز همراه با یک تریو به اجرای برنامه خواهد پرداخت. او را در این تریو، «نازلی بخشایش» با نواختن هارپ و «آرش اسلامی» با نواختن سازهای ضربی همراهی خواهند کرد و او خود نیز پیانو می‌نوازد. نکته‌ی مهم آنکه در این برنامه‌ها، او قطعات جدیدی را اجرا می‌کند که تاکنون در کنسرت‌های ایران اجرا نشده و از جمله‌‌ی آن می‌توان به قطعاتی چون بادبادک، مادر و مهتاب اشاره کرد. «روحانی» در رسیتال پیانوی خود نیز قطعاتی مانند سرزمین مادری، رقص بهار، عذرا، برفراز آسمان‌ها، آزادی و چند قطعه‌ی دیگر را اجرا خواهد کرد.

شهرداد روحانی دی‌ماه سال گذشته نیز یک دوئت پیانو را با همراهی یلدا صمدی روی صحنه برد که به‌دلیل استقبال مخاطبان چند شب تمدید شد.

در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از این کنسرت را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 14:13

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 14:43

چرا سایت شما اصرار دارد از شهرداد روحانی یک رهبر ارکستر سمفونیک بسازد؟
آقای شهرداد روحانی هرگز رهبر هیچ ارکستر سمفونیکی نبوده است و برای کارهای امبینت و پاپ ارکسترهایی را اجازه کرده و مشغول شده است.

سواد خانم بابایی در حد همین آقای شهرداد روحانی است چرا که هنوز نمی داند که شهرداد روحانی یک تنظیم کننده است نه رهبر ارکستر و با نوشته های ناراست خود به ترویج پوپولیزم ، بیشتر دامن میزند.
اگر شهرداد روحانی اینقدر ایشان در رهبری ارکستر شناخته شده هستند چرا پس هیچ جا اثری از فعالیتهای ایشان و یا یک دعوتنامه رسمی از ارکسترهایی که ایشان ادعا می کنند همکاری داشته اند وجود ندارد.
کافی است کمی تحقیق کنید تا بدانید تمام ادعاهای شهرداد روحانی به غیر از همکاری با یانی واقعیت ندارد!
ادعاهای او دروغ است.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزهای پرنوای شهرداد روحانی در ایران | موسیقی ما