برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از تور موفق کنسرت‌های آمریکا
رضا صادقی 10 خرداد در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - خواننده قدیمی موسیقی پاپ پس از تور موفق کنسرت‌هایش در آمریکا، در تاریخ 10 خرداد در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی پس از تور بزرگش در آمریکا و اجرای برنامه در بیش از 15 شهر و ایالت مختلف این کشور، در تاریخ 10 خرداد به همت موسسه «آوای هنر» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت تا باردیگر در حضور دوستدارانش قطعات این خواننده در تهران اجرا شوند.

رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره تور آمریکای خود و گروه مشکی پوشان گفت: «خوشبختانه تورموفقی را در خارج از کشور روی صحنه بردیم و موفقیت این تورو این کنسرت ها انرژی مثبتی خوبی برای من بود و باعث شد با یک حال خوب به ایران برگردم و حالا برای اجرای تهران انرژی زیادی دارم.»

این خواننده در ادامه افزود: «تور آمریکا تور دلچسبی بود و حالا قصد داریم در شبی ویژه در وطن با مشکی‌پوشان و مشکی‌دوستان دیداری تازه کنیم. با شوق و انرژی بالایی منتظر دیدار با همه دوستانم هستم.» صادقی درباره کنداکتور قطعاتی که دراین کنسرت اجرا خواهد شد نیز گفت: «قطعاً آثار جدید در اولویت هستند ولی بدون شک با آثار پرخاطره هم لحظات خوبی را برای حاضرین در سالن رقم خواهیم زد.»

این خواننده درباره فعالیت های جدید خود نیز توضیح داد: «بعد از بازگشت به ایران کمی استراحت می‌کنیم و بعد از اجرای تهران، روی آثار جدید و انتشار آنها برنامه‌ریزی خواهیم کرد. چند پیشنهاد تلویزیونی هم دارم که در حال بررسی آنها هستم.»

«شب بارونی» آخرین آلبوم رضا صادقی بود که بصورت آلبوم EP در فضای اینترنت منتشر شد.

این خواننده تاکنون آلبو‌م‌هایی چون پیرهن مشکی، وایسا دنیا، دیگه مشکی نمی‌پوشم، همین، فقط گوش کن و... را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 09:56

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی 10 خرداد در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما