برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود
بررسی «سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» در «گفتمان ضرب اصول»
موسیقی ما - پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» دوشنبه ۱۳ اردیبهشت با موضوع «نقد و بررسی نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

این نشست که پیشتر قرار بود اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بلافاصله بعد از پایان سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و با حضور مسئولان جشنواره برگزار شود با تقاضای حمیدرضا نوربخش (مدیرجشنواره) به فروردین ماه ۹۵ موکول شد. فروردین ماه امسال نیز یک بار دیگر این نشست با خواست نوربخش به تاخیر افتاد تا بالاخره دوشنبه این هفته برگزاری آن تدارک دیده شود.

در ‌‌نهایت این نشست با حضور مانی جعفرزاده و امیرعباس ستایشگر به عنوان منتقد و رضا مهدوی به عنوان کار‌شناس مجری از ساعت ۱۸ روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در پنجمین نشست «گفتمان ضرب اصول» زوایای مختلف سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

پیش از این چهار جلسه «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» و «بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)» برگزار شده است.

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران اینجامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفیشان حرکت کنند.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی- بالا‌تر از پل سید خندان- خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 15:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بررسی «سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» در «گفتمان ضرب اصول» | موسیقی ما