برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده در آستانه ورود به عرصه رسمی موسیقی و انتشار آلبوم مجازش به «موسیقی ما» گفت
ناصر زینعلی: امیدوارم روند اخذ مجوز برای همه خواننده‌ها ساده باشد
موسیقی ما - «ناصر زینعلی» یکی از خواننده‌های جوان موسیقی پاپ است که طی چند سال گذشته با انتشار تک آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهایش توانست طرفداران زیادی را به سمت آثار خود جذب کند. او از حدود دو سال قبل فعالیت‌های خود را صرفا به انتشار تک آهنگ‌هایش محدود کرد و قرار است که به زودی اولین آلبوم رسمی او منتشر شود. ناصر زینعلی این روزها مراحل پایانی اخذ مجوزهای خود را دنبال می‌کند و همزمان کارهای آلبوم جدیدش را هم پیگیری می‌کند. به سراغ او رفتیم تا از آخرین وضعیت فعالیت‌هایش مطلع شویم و گپ کوتاهی با خواننده قطعات «حیف»، «زیر بارون» و «دوست دارم» و... داشتیم.

این خواننده درباره آخرین وضعیت اخذ مجوز خود به سایت موسیقی ما گفت: «پروسه اخذ مجوز را از حدود دو سال و نیم قبل آغاز کردم و فکر می‌کنم تا یک ماه آینده این روند به پایان برسد و بتوانم به عنوان یک خواننده مجاز فعالیت‌هایم را پیگیری کنم. به هرحال ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قوانینی دارد. یک زمان اجازه می‌دهند به ما که فعالیت‌هایی را انجام دهیم و موقعیت‌‌هایی را فراهم می‌کنند. فضا و اوضاع برای اخذ مجوز فراهم و مساعد بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم که این روند را آغاز کنم و امیدوارم همه کارها به خوبی پیش برود.»

او جزئیات اولیه از آلبومش را هم اینگونه بیان کرد:«قرارداد آلبوم را بسته‌ام و هشت قطعه را آماده کردم. از این تعداد پنج اثر را صد در صد در آلبوم خواهیم داشت و باید ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد دارد و تصمیم‌گیری‌های ما به چه صورت می‌شود. با چهره‌های زیادی در این آثار همکاری کرده‌ام و با توجه به اینکه هنوز چیدمان قطعات نهایی نشده اگر اجازه بدهید فعلا از هیچکدام از دوستان نام نمی‌برم. زمان انتشار آلبوم هم مشخص نیست. تقریبا یک ماه دیگر کار حاضر می‌شود و هر موقع که به ما اجازه انتشار دهند می‌توانیم این مجموعه را در بازار توزیع کنیم.»

ناصر زینعلی در پاسخ به این سوال که آیا همراه آلبومش موزیک ویدئویی خواهد داشت و اینکه چرا طی چند وقت اخیر در مقوله تصویر کم کار بوده هم گفت:«فکر می‌کنم سه موزیک ویدئو با این آلبوم داشته باشیم و دوستان در حال حاضر مشغول و فکر طراحی آنها هستند. فکر می‌کنم یک ماه دیگر استارت تولید این ویدئوها زده شود و هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم. درباره عدم انتشار ویدئو طی چند وقت اخیر باید بگویم که من تابع قوانین هستم و باید روندی که آغاز کرده‌ایم طی شود تا بتوانیم کار درست و منطقی در چارچوب قانون انجام دهیم.»

او سوال دیگر سایت موسیقی ما مبنی بر همکاری‌اش با خواننده‌های دیگر را هم اینگونه پاسخ داد: «من یک زمانی را برای کارهای خودم اختصاص داده‌ام. یک سری قراردادهای کاری دارم و برای چند خواننده مطرح کار آهنگسازی انجام خواهم داد و به زودی جزئیات آنها اعلام می‌شود. ولی فعلا تا چند ماه برای خودم کار می‌سازم.»

ناصر زینعلی در پایان گفت:«امیدوارم روند اخذ مجوز برای همه خواننده‌ها ساده باشد و همه بچه‌ها بتوانند فعالیت کنند و خودشان را نشان دهند. این روزهای چهره‌های جدید را می‌بینم که صدای خوبی دارند یا خوب می‌نوازند ولی زمینه برای فعالیت آنها وجود ندارد. یک سری چهره‌های قدیمی فقط کار می‌کنند و باید به بچه‌های جدید جایگاه داده شود. این روزها واقعا صداهای خوب و سبک‌های جدید می‌بینم. اما متاسفانه در کشور ما یک نفر اگر سبکی را اجرا کند، بیست نفر دنباله‌رو آن شخص می‌شوند و خلاقیت خرج نمی‌شود. امیدوارم به صداهای جدید میدان داده شود.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 01:38

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 1 شهریور 1398 - 21:38

صدات عالیه ناصر زینعلی منتظر آلبوم هستم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر زینعلی: امیدوارم روند اخذ مجوز برای همه خواننده‌ها ساده باشد | موسیقی ما