برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «قصه ما» به «موسیقی ما» گفت
سهیل ایلچی‌زاده: امسال کنسرت‌های بزرگی در شهرهای مختلف ایران خواهم داشت
موسیقی ما - «سهیل ایلچی‌زاده» یکی از خوانندگان و آهنگسازان جوان موسیقی است که اولین آلبوم خود را اسفندماه به بازار عرضه کرد. این هنرمند روشندل مجموعه 10 قطعه‌ای به نام «قصه ما» را به گوش مخاطبان رساند که در آن اثر ملودی همه قطعات را خودش ساخته بود. البته فعالیت‌های سهیل ایلچی‌زاده صرفا به تولید آثار موسیقی مربوط نمی‌شود و او سابقه چندین اجرای زنده در شهرهای مختلف ایران را هم دارد.

سهیل ایلچی‌زاده درباره سوابق فعالیت‌های هنری خود و آلبومش به سایت «موسیقی ما» گفت:«استاد خود من هم آقای «ایرج خواجه‌امیری» و آقای «علی معزی» بودند و موسیقی را هم نزد آقای «حسین کوه‌زارع» فرا گرفتم. ساز تخصص من پیانو است ولی سازهای دیگر نظیر گیتار را هم دنبال می‌کنم. درسی هم که خواندم آهنگسازی بود و یک سال هم صداسازی کار کردم. پیانو را در سن ده سالگی در کشور «انگلیس» شروع کردم و در سن پانزده سالگی هم به ایران برگشتم. آقای «مانی رهنما» در این عرصه خیلی به من کمک کردند و در آلبوم خودم هم از ایشان تشکر کردم و برادرشان هم به من کمک کردند. اولین آلبوم من در یازدهم اسفند 94 به نام «قصه ما» منتشر و از سوی شرکت «دلپخش» در بازار توزیع شد. مدیریت اجرایی این آلبوم بر عهده آقای «میثم معافی» بود. از سال 92 مراحل جمع‌کردن قطعات آلبوم را آغاز کردیم و یک سال به طول انجامید. در ادامه با آقای معافی آشنا شدم و ایشان کارهای مجوز آلبوم را انجام دادند. در ادامه درگیر اجراهای زنده شدیم و بدون انتشار حتی یک تک قطعه آلبوم را پخش کردیم.  تولید آن آلبوم دو سال طول کشید و در بخش تنظیم با آقای «آرش باتیس» کار کردم. ملودی‌ها از ساخته‌های خودم بود و نوازنده‌های خوب کشورمان در آن مجموعه همراه ما بودند. چند تک قطعه دارم ولی به دلیل اینکه آلبوم در ماه اسفند منتشر شد این آثار را فعلا نگه داشته‌ام. کاری برای شهدا خواندم که تنظیم آن توسط آقای «محمدرضا رهنما» انجام شد. یک قطعه برای ایران خواندم که در آلبوم قرار گرفت و ترانه دیگری با مضمون ایران را اجرا کردم که تنظیم آن توسط «رضا توتونچی» انجام و از تلویزیون پخش شد. تنظیم یکی از قطعات آینده من توسط آقای «هومن نامداری» انجام می‌شود ولی به غیر از بحث آلبوم و تک آهنگ‌ها من در زمینه اجرای زنده هم فعال بودم.»

او درباره اجراهای زنده‌اش هم اعلام کرد: «در ایام عید نوروز چند اجرا در «عسلویه»، «قزوین» و «کرج» داشتیم. طی سال‌های 93 و 94 هم اجراهای ارگانی متعددی را روی صحنه بردیم. با چند خواننده خوب کشورمان از جمله آقای «محسن یگانه» و آقای «سعید عرب» هم اجراهای مشترکی داشتیم. امسال کنسرت‌های بزرگی در شهرهای مختلف ایران خواهم داشت و فعلا مشغول تمرین هستم. خدا را شکر فعالیت من در موسیقی از ابتدا تا امروز سخت هم نبوده و به خیلی‌ها ثابت کردم که با این شرایط هم می‌توان فعالیت حرفه‌ای انجام داد.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 08:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهیل ایلچی‌زاده: امسال کنسرت‌های بزرگی در شهرهای مختلف ایران خواهم داشت | موسیقی ما