برنامه یاد بعضی نفرات
 
ماجرای دلخوری حجت اشرف زاده از چاوشی
موسیقی ما - من یک دوست صمیمی به نام حسین صفا دارم كه شاعر و ترانه‌سرای قابلی است. او به من گفت كه قرار است محسن چاوشی قطعه «قراضه چین» را بخواند و نیاز به صدایی شبیه صدای تو دارد تا قطعه خوبی از كار در بیاید. وقتی چاوشی را دیدم تفاوت در فكر و نگاه را كاملا در او احساس كردم. به همه چیز نگاه فكورانه دارد و اتاق فكر ویژه‌ای با او كار می‌كنند. وسواس خاصی هم در انتخاب ترانه و آهنگ دارد.

این جور بود كه همكاری اتفاق افتاد، اتود زدیم و آواز و صدای من ضبط شد. منتها من به دو دلیل كمی دلگیر شدم. به هر حال دو نفر وقتی در یک مغازه شریك می‌شوند در همه چیز شریك هستند و باید از كار هم خبر داشته باشند. اولین دلیل این بود كه چرا قبل از انتشار قطعه هیچ خبری به من داده نشد تا قطعه را گوش كنم و از كیفیت اثر مطمئن شوم چون روی كارم بسیار حساسم. دلیل دوم هم این بود كه صدای من به صورت پس‌زمینه در قطعه شنیده می‌شد و كمرنگ بود.

مجری برنامه ساعت 25 از من پرسید كه صدای شما به عنوان افكتیو استفاده شده اما این طور نبود و صدای من مدت زیادی در قطعه شنیده می‌شد. محسن هم بعد از شنیدن این ماجرا به من زنگ زد و من همین دلایل را به او گفتم. در كل چیز خاصی نبود و محسن از بهترین‌ها در زمینه كار خود است. بسیار دقیق، ریزبین، باهوش و فرزند زمانه خویش است. با خیلی از خواننده‌های پاپ غیر از چاوشی مثل مازیار فلاحی رفاقت دارم و البته رفاقت به معنای كار مشترك نیست.
منبع: 
برترین ها
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1395 - 01:10

دیدگاه‌ها

یکشنبه 31 مرداد 1395 - 13:52

صداش توی پس زمینه نبود و بنظرمن اتفاقا خیلی توی اهنگ تاثیر داشت

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماجرای دلخوری حجت اشرف زاده از چاوشی | موسیقی ما