برنامه یاد بعضی نفرات
 
علی رهبری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد
ادامه‌ی همکاری رهبری با ارکستر سمفونیک تهران
موسیقی ما- روز دوشنبه، «علی رهبری» همراه با «علی مرادخانی» - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد و طی آن با عدم پذیرش استعفای مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران، قرار است همکاری او با این ارکستر ادامه پیدا کند.

در این جلسه وزیر فرهنگ با اظهار رضایت از کیفیت هنری عملکرد علی رهبری و تجلیل از او، اعلام کرد که استعفای ایشان پذیرفته نشده است، همچنین معاونت هنری ارشاد ضمن تصدیق این مساله عنوان داشتند که استعفای علی رهبری به هیچ وجه پذیرفته نشده و همکاری با او به عنوان مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران کماکان ادامه دارد. همچنین قرار است در مورد شرایط قرارداد و فعالیت ارکستر در روزهای آینده جلساتی با معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شود تا این مسایل نیز حل شود. در این میان «علی رهبری» درباره مشکلات و حواشی پیش آمده در این مدت، اعلام کرد:«همیشه بین ما موزیسین‌ها مشکلاتی وجود دارد اما همواره خودمان آن را به صورت مساله‌ای درون صنفی از راهی که خودمان می‌دانیم حل کرده ایم و خواهیم کرد.»

رهبر بین المللی ارکستر سمفونیک تهران درباره حواشی مختلفی که در چند ماه گذشته پیرامون ارکستر سمفونیک تهران روی داده و مطالبی که پیرو آن رد و بدل شده است، نیز گفته است:« هدف اصلی بی احترامی به دولت یا فردخاصی نبوده و امید است با همکاری مثبتی که در این جلسه وعده داده شد و در آینده حتما روی خواهد داد، این مسایل و حواشی برطرف شود.»  

ضمنا مایسترو رهبری برنامه های اعلام شده تا مهرماه ارکستر سمفونیک تهران را همچنان برجای خود دانست و گفت: « این برنامه ها مطابق زمان‌بندی قبلی انجام خواهد شد و تنها به جای اجرای اپراها، ضبط قطعات آهنگسازان ایرانی را جایگزین خواهیم کرد.»

او همچنین درباره‌ی برنامه سفرهای خارجی ارکستر سمفونیک تهران به چین و اتریش نیز رهبری ابراز داشت:«مطابق هماهنگی‌هایی قبلی، کنسرت اختتامیه فستیوال بین المللی بهاری شانگهای برجای خود خواهد بود و همچنین سال آینده،2017، برای اجرا در کنسرت افتتاحیه فستیوال بروکنر در اتریش نیز شرکت خواهیم کرد و دعوت آنها را پذیرفته‌ایم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1395 - 10:50

دیدگاه‌ها

سه شنبه 10 فروردین 1395 - 14:23

پروردگار را سپاس می گوییم که عقلانیت به اجتماع ما باز گشته است.
به راستی که این خبر عیدی بسیار ارزشمندی بود.
امیدواریم که در عرصه های دیگر اداره کشور خصوصا باقی عرصه های فرهنگی هم شاهد حضور بیشتر چهره ها و مدیران لایق و افراد کار بلد باشیم.

سه شنبه 10 فروردین 1395 - 15:20

پس خبر فارس چی میگه؟ یا حتی خبر مهر؟ کلا علی رهبر ی روی موج رسانه سواره است و رسانه ها بدون اطلاع و صرفا از روی یک امیل که از رهبری نقل قول شده، خبر می رن. دم فارس و مهر گرم که یک تحقیقی کردن. ایسنا که کور و کره و هرچی بهش امیل بشه کار می کنه

چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 11:33

بنا بر تحقیقات انجام شده خبر اولی که به تمام خبرنگاران ایمیل شده بود مبنی بر "عیدی وزیر ارشاد به علاقمندان ارکستر سمفونیک" دست نوشته و توافق آقای مرادخانی برای اعلام این خبر بود و مشخص است که خبرگزاری مهر و فارس خبرها را وارونه منعکس می کنند.
واقعا انتظار دارید خبرنگار خبرگزاری مهر که علی الرغم سن زیاد، یک کار جدی در تمام عمرش انجام نداده بتواند جایگاه اخبار به این مهمی را درک کند؟
و یا خبرگزاری فارس که به تحریف اخبار شهرت دارد از پس بازتاب درست خبری اینچین شوک برانگیز برآید و در ان دخل و تصرفی نداشته باشد؟
و در آخر باید بپرسم
راستی چرا سایت موسیقی ما دیرتر از همه سایتها این خبر را منتشر کرد اما اخبار آقایان پشت پرده را به سرعت و در بالاترین جای صفحه منتشر می کند؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ادامه‌ی همکاری رهبری با ارکستر سمفونیک تهران | موسیقی ما