برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه‌ریزی تور کنسرت‌های گروه ليان براى ٢٠١٨ ژاپن
پيام صلح و دوستى موزه‌ى صلح تهران به ژاپنى‌ها
موسیقی ما - گروه موسیقی «ليان» هم‌زمان با تحويل سال ١٣٩٥ با طنين‌انداز كردن دعاى تحويل سال توسط «آكا صفوى» در پارك مركزى توكيو كنسرت خود را آغاز کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، كنسرت رسمى اين گروه در سالن مركزى «كومين آكاساكا» با حضور مهمانان ايرانى و ژاپنى برگزار شد. در اين برنامه محسن شريفيان (سرپرست اين گروه) پيش از ارتباط تاريخى مردم بوشهر و ژاپن، از ارتباط پرستوى دريايى مهاجرى صحبت كرد كه با پيمودن ٨٨٠٠٠ مايل بين بوشهر و بندر آكاواياى ژاپن در مسافرت بوده است.»
 
خانم «يامامورا» ژاپنى، مادر شهيد محمد بابايى از فعالين برنامه‌هاى صلح هيروشيما نيز در اين برنامه دعوت شده بود و به همين مناسبت، محسن شريفيان پيام صلح و دوستى موزه‌ى صلح تهران را از طرف جانبازان شيميايى خواند.
 
نظرى گفت: «نكته جالب اين برنامه معناى نام گروه «ليان» (سرزمين آفتاب درخشان) و مترادف بودن آن با معنى ژاپن و ارتباط مشترك موسيقى دريانوردان بود كه مورد علاقه‌ى ژاپنى‌ها قرار گرفت.
 
اما اتفاق ويژه این برنامه، حضور مدير مركز موسيقى «مين يان» توكيو و مدير گروه موسيقى جاده ابريشم بود كه ضمن استقبال از برنامه‌ى اجرا شده، برای ملاقات با گروه لیان و دعوت از آنها برای برگزاری تور در سال 2018 اظهار تمایل کرد. اجراى گروه ليان از طرف اداره كل ايرانيان خارج از كشور و با همكارى اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامى بوشهر صورت گرفت.
 
در پايان، سفير و رايزن فرهنگى ژاپن با اهداى لوح تقدير و هدايایى، گروه بوشهرى ليان را بدرقه كردند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1395 - 14:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پيام صلح و دوستى موزه‌ى صلح تهران به ژاپنى‌ها | موسیقی ما