برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از اجرای آقای مشکی پوش در ینگه دنیا
رضا صادقی: سلام، صدای من را از «سن خوزه» می شنوید!
موسیقی‌ما- تور کنسرت‌های آقای مشکی پوش با استقبال دوستداران این خواننده در آمریکا پیگیری شده است و حضور شش هزار نفره دوستداران این خواننده در سالن «مایکروسافت تئاتر» از نکات برجسته این تور بود که سایت رسمی «مایکروسافت تئاتر» نیز با اشاره به این کنسرت، از رضا صادقی به عنوان خواننده جهانی ایرانی‌ها نام برد.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی که این روزها در حال برگزاری تور آمریکای کنسرت‌هایش است، در روزهای گذشته در شهرهای مختلف آمریکا روی صحنه رفته است. این خواننده صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره روند برگزاری برنامه هایش در شهرهای مختلف آمریکا توضیح داد: «اولین اجرای برنامه مان در سیاتل بود. سپس در لس آنجلس و سالن مایکروسافت تئاتر روی صحنه رفتیم و این کنسرت واقعا اجرایی پرهیجان و جذاب بود و یکی از بزرگ ترین اجراهایی بود که تجربه کرده بودم. جالب اینجا بود که حساب توئیتر این سالن بعد از این اجرا حساب شخصی من در توئیتر را فالو کرد. دالاس و سن خوزه دیگر شهرهایی بودند که در آنها به اجرای برنامه پرداختم.»

صادقی درباره کنسرت سالن «مایکروسافت تئاتر که به اجرایی با حضور 6 هزار نفر بود ودر سایت این سالن نیز بازتاب داده شد، توضیح داد: «واقعا این سالن بهترین سالن کنسرت در جهان است و حضور باشکوه ایرانی ها در کنسرت من بسیار برایم لذت بخش بود. با یک گروه بزرگ زهی این برنامه را روی صحنه بردیم و حضور پویا نیک پور به عنوان رهبر ارکسترو حضور «میثم مروستی در این اجرا برای من بسیار موثر بود.»

صادقی درباره تور کنسرت هایش در آمریکا افزود: « شرکت «ویولا اینترتیمنت» با مدیریت بسیار عالی و بکر این تور را برنامه ریزی کرده است و از آنها ممنونم. علی جعفری نیز بسیار در هماهنگی های برنامه موثر بوده که وزنه بزرگی برای این تور برای من بود. بعد از اجرای لس آنجلس در «دالاس» روی صحنه رفتیم و الان هم صدای من را از سن خوزه می شنوید! نیم ساعت بعد از اجرای کنسرتم و حال خوبی که هموطنانم به من داده‌اند.» صادقی ادامه داد: « مردم با محبتی داریم و نکته اینجاست که مردم اینجا خیلی باحال و پر انرژی اند و اصالت‌ها را هنوز محکم چسبیده‌اند.هر جامیروم محبت و انرژی مثبت می‌بینم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم. حضور هنرمندان خوب موسیقی ایران در خارج از کشور برای من لذت بخش بود و از تماس هاو ارتباط و حضورشان در کنسرتم واقعا لذت بردم. از بچه‌های داخل ایران هم ممنونم که هر روز برای من انرژی مثبت می فرستند.از نیکان و احسان خواجه امیری و خیلی های دیگر. از مردم سرزمینم ممنونم که با انرژی مثبت شان حال ما را خوب می کند و امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشند. »

صادقی در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «عید را به همه تبریک می گویم و علاوه بر اجرا، مشغول چند اجرای استودیویی هستم. دلم برای همه ایرانی ها و هموطنانم تنگ شده است و قول می دهم با دست پر به ایران برگردم.»

در ادامه می توانید گزارش تصویری اختصاصی سایت «موسیقی ما» از حاشیه و متن کنسرت «مایکروسافت تئاتر» لس آنجلس را به همراه فایلی ویدئویی از استقبال دوستداران رضا صادقی در این سالن ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 21:30

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 21:47

واااااای خواننده جهانی ایرانی ها.باز هم سلطان موسیقی پاپ ایران افتخار افرید

جمعه 28 اسفند 1394 - 12:58
Mas

كه چى بشه
MAS

109.125.144.201
پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 22:52

واقعا باعس افتخاره

جمعه 28 اسفند 1394 - 02:23

سلطان موسیقی جهان رضا صادقیه همیشه بزرگ
عاشقتیم

جمعه 28 اسفند 1394 - 07:19

داش رضا یه دونه ست..

جمعه 28 اسفند 1394 - 07:43

مصاحبه با روزبه بمانی علی افکاری مهدی یراحی خواجه امیری علی لهراسبی چاووشی سون محمد علیزاده یاس و شهاب رمضان

جمعه 28 اسفند 1394 - 14:54

سلطان جهانی مشکی پوشان ترکوندی
یه ذره اجازه بده خواننده های دیگه هم دیده بشن خخخ

جمعه 28 اسفند 1394 - 22:03

خوشبحال ما که رضا صادقی داریم...
افتخار موسیقی پاپ ایران...

جمعه 28 اسفند 1394 - 22:07

عاشقشم تکه،حرف نداره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: سلام، صدای من را از «سن خوزه» می شنوید! | موسیقی ما