برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات اختصاصی «موسیقی ما» از پروژه «سلام بمبئی»
تیتراژ «سلام بمبئی» با صدای بنیامین بهادری و خواننده مطرح هندی
موسیقی ما – بنیامین بهادری در حالی این روز‌ها با بازی در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» باردیگر خبرساز شده که شایعات مختلفی درباره او در شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌شود.

به گزارش «موسیقی‌ما»، آغاز همکاری و بازی بنیامین بهادری در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» از هفته‌های گذشته به صورت رسمی در رسانه‌ها مطرح شد و پس از تائید این خبر و انتشار جزئیاتی بیشتر از این فیلم و لیست بازیگران آن، جذابیت این خبر روز به روز بیشتر شد.

حضور محمدرضا گلزار در این فیلم و فیلمبرداری مشترک آن در دو کشور هندوستان و ایران و حضور بازیگران سر‌شناس بالیوود در این فیلم، باعث شد «سلام بمبئی» خیلی زود به راس اخبار هنری در ایران برود و صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های مختلفی درباره آن عنوان شود. گروه فیلم برداری این فیلم در حال حاضر در هندوستان مستقر است و به گفته مدیر برنامه‌های بنیامین بهادری هفته آینده این گروه برای ادامه روند فیلم برداری به ایران می‌آیند تا بخش‌های مرتبط با ایران تصویربرداری شوند. در این بین برخی اخبار و شایعات در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که تائید یا تکذیب آن‌ها به صورت مستقل ممکن نبود و همین باعث شد «موسیقی ما» گفتگویی را با «سلیم احمدی» (مدیربرنامه‌های بنیامین) درباره این اخبار داشته باشد.

سلیم احمدی صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره آخرین اخبار مربوط به پروژه «سلام بمبئی» گفت: «همان طور که در برخی رسانه‌ها عنوان شده، گروه هفته آینده به تهران می‌آیند تا بخش‌های مربوط به فیلم در تهران فیلم برداری شوند.» احمدی درباره خواندن تیتراژ این فیلم توسط بنیامین نیز توضیح داد: «برخی اخبار به دلیل عدم قطعیت هنوز اجازه انتشار ندارند و همین باعث شده فعلا نتوانیم به صورت مشخص اطلاع رسانی کنیم. ولی آنچه درباره اجرای تیتراژ این فیلم توسط بنیامین و یک خواننده مطرح هندی عنوان شده تااین لحظه در حال مذاکره است و حتی این احتمال وجود دارد که این همکاری‌ها برای «سلام بمبئی» بیشتر از یک قطعه باشد. از‌‌ همان ابتدا نیز بنیامین برای خواندن تیتراژ این فیلم انتخاب شده بود تا علاوه بر بازی به عنوان بازیگر، بخش موسیقی آنرا نیز بر عهده داشته باشد. حالا هم فقط موضوع کمی بزرگ‌تر شده و علاوه بر تیتراژ، احتمال زیاد چند قطعه دیگر هم برای فیلم تولید خواهد شد و پروژه تولید تیتراژ «سلام بمبئی» هفته بعد در تهران استارت می‌خورد و مذاکرات در حال ادامه است». احمدی درباره برنامه‌های نوروزی گروه «بنیامین موزیک» نیز گفت: «در روزهای نوروز کلا درگیر تور نوروزی کنسرت‌های بنیامین در شمال و جنوب کشور خواهیم بود. چند شهر شمال و نقاط دیگر کشور مقصد گروه «بنیامین موزیک» هستند تا دیداری پرانرژی را با دوستداران این خواننده داشته باشیم.»

همچنین پس ازاینکه «بنیامین بهادری» خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند،اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین« حسن پویا»رقم زد،«شایلی» همسر «بنیامین» نیز به جمع بازیگران «سلام بمبئی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.

همسر«بنیامین» ایفاگر نقش مقابل این خواننده است  که در این فیلم به عنوان یک دخترهندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به اینکه «شایلی»مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است، تمام دیالوگ‌های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه،رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و «بهادری» رخ می‌دهد.

گفتنی است شایلی و بنیامین اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی «سلام بمبئی» بر جذابیت این اثر سینمایی افزوده است.

«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند. بازیگران ایرانی این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و بهروز چاهل هستند. پس از حضور «دیا میرزا» و «گلشن گروور» بدمن معروف سینمای هند در پروژه سینمایی «سلام بمئبی»، «پونا مدیلون» و «دالیپ تاهیل» از دیگر بازیگران مطرح سینمای بالیوود نیز به اولین اثر مشترک سینمایی هند و ایران به کارگردانی قربان محمدپور پیوستند. این دو چهره هندی، در کارنامه کاریشان، نقش‌هایی را بازی کرده‌اند که بابت آن‌ها جوایز بین‌المللی هم کسب کرده‌اند؛ ضمن آنکه «تاهیل» علاوه بر حضور موفق در سینمای بالیوود، تجربه بازی در هالیوود را نیز دارد. جوادنوروزبیگی و PahlajNihalani تهیه کننده‌های ایرانی و هندی این فیلم هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اسفند 1394 - 12:28

دیدگاه‌ها

شنبه 22 اسفند 1394 - 20:15

شیرتو شیری شده!!!!!!!!!!؟؟؟؟
بازیگرا خواننده میشن ، خواننده بازیگر میشن ، الاغا پرواز میکنن ، ...
میدونم نمیچاپی ادمین.

شنبه 22 اسفند 1394 - 21:58

به زودی...
موزیک جدید "حمید عسکری" به نام رویا
منتظر انفجار باشید...

شنبه 22 اسفند 1394 - 23:26

موفق ووخوشبخت باشن

شنبه 22 اسفند 1394 - 23:26

عاااشقتم بنی جوووونم

شنبه 22 اسفند 1394 - 23:26

این چرا به همون خوندنش ادامه نمیده!

شنبه 22 اسفند 1394 - 23:26

مطمئنا مثه بقیه فیلمهایی که گلزار بازی کرده یک فیلم بی محتواست.یک شو برای مدل بودنش

شنبه 22 اسفند 1394 - 23:36

تو فیلم زنشه ملت چه جو گیر هستند ها

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 00:09

ایشالا خوشبخت شن

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 00:46

عجب فیلمی بشه،بنیامین،همسرش،گلزار،دایا میرزا،بمبئی و......

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 13:58

عشقه بنی جوون ^__^
انشالله موفق باشی اقای عشق

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 20:32

Shooor khob chizie kash dashte bashin o to zendegie kasi dekhalat nakonin harjor bekhad zendegi mikone age dos dare khanoomesho be hame moarefi kone be hichki rabti nadare kamtar khodetono nokhode ash konin melate bikar?

یکشنبه 23 اسفند 1394 - 20:32

چرا هندیا انقد اسم سونیا دارن اه برم عوض کنم اسممو

چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 10:55
یک کاربر سایت موسیقی ما

خب برو اسمتو بذار ســونــی
خیلی هم با کلاسه...

5.233.146.228
پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 17:49

خوشم میاد ازش چون معتقد با ایمانه مرسی بنیامین

پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 23:03

موفق باشی بنیامین عزیزم ...
خوشبخت بشی کنار همسرت و با خاطره ی بهترین نسیم دنیا :)
#دنیا_دیگه_مث_تو_نداره

یکشنبه 5 دی 1395 - 21:21

من معتقدم که آقا شما که بازیگر شدی خوانندگی رو بی خیال شو این طوری حداقل جا برا بقیه هم باشه این میدان رو برا جوونا خالی کنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تیتراژ «سلام بمبئی» با صدای بنیامین بهادری و خواننده مطرح هندی | موسیقی ما