برنامه یاد بعضی نفرات
 
نامه خواننده موسیقی ایرانی به «موسیقی ما»
پوریا اخواص جایگزینی با سالار عقیلی در جشنواره را تکذیب کرد
موسیقی ما - پس از اتفاقات پیش‌آمده برای «سالار عقیلی» -خواننده‌ی شناخته‌ شده‌ی موسیقی ایرانی- و حذف او از جدول سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، در برخی خبرگزاری‌ها عنوان شد «کیوان ساکت» قرار است از دو خواننده جدید در کنسرت پیشِ رو در جشنواره استفاده کند.
 
نام «پوریا اخواص» نیز در این لیست قرار داشت که در همین زمینه او یادداشتی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده و ضمن تکذیب این مسأله، اظهار امیدواری کرده که سالار هرچه زودتر به عرصه اجرای موسیقی برگردد.
 
این هنرمند در یادداشت خود آورده است: ‌«در فاصله‌ي زماني كوتاه (از ديروز تا امروز) در گفتگويي كه با هنرمند ارجمند جناب كيوان ساكت مبني بر حضور اين‌جانب در كنسرت گروه وزيري در جشنواره فجر داشتيم، قرار بر آن شد تا نتيجه‌ي نهايي را به ايشان اعلام كنم كه امروز به صورت رسمی خبري درباره‌ي حضور بنده در اين كنسرت اعلام شد. با ارسال اين يادداشت و ادای سپاس از بذل توجه اين هنرمند خلاق و توفيق براي دو عزيزي كه به عنوان خواننده قرار است در اين كنسرت به اجراي برنامه بپردازند، عدم حضور خود را در اين اجرا اعلام مي‌دارم و اميدوارم هرچه زودتر دوست و همكار گرامي‌ام سالار عقيلي به عرصه‌ي اجرا بازگردد.»
 
گویا قرار است محمود صالحی و عارف احسنت در کنسرت پیشِ روی ارکستر «وزیری» (به سرپرستی کیوان ساکت) اجرای آواز را در این کنسرت به عهده بگیرند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 14:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پوریا اخواص جایگزینی با سالار عقیلی در جشنواره را تکذیب کرد | موسیقی ما