برنامه یاد بعضی نفرات
 
بازگشت سلامتی به مخاطبی که می‌گوید خودش هم نمی‌داند چه اتفاقی در برج میلاد افتاده
خواننده «ماه و ماهی» به ملاقات مخاطب مصدوم‌اش رفت
موسیقی ما – خواننده «ماه و ماهی» به ملاقات یکی از مخاطبانش که در نخستین کنسرت این خواننده دچار مشکل جسمی شده بود، رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، حجت اشرف‌زاده شب گذشته پس از پرس و جوهای فراوان سرانجام موفق به شناسایی هویت فردی شد که در شب نخستین کنسرت این خواننده در تهران و برج میلاد، دچار عارضه قلبی شده بود و به بیمارستان منتقل شده بود. این دوستدار موسیقی «نورالدین جمشیدی» 53 ساله نام داشت که حجت اشرف‌زاده شب گذشته به ملاقات او رفت تا از صحت سلامتی وی مطلع شود و ملاقاتی را نیز با او داشته باشد.

در این ملاقات که «سیدمحمدحسین تفرشی» (تهیه کننده کنسرت های اشرف زاده) نیز او را همراهی می‌کرد، درباره روند بیماری و اتفاقات آن شب صحبت‌هایی رد و بدل شد و در انتها حجت اشرف زاده برای این فرد آرزوی سلامتی کرد. نورالدین جمشیدی در شرح اتفاقات شب برنامه توضیح داد: «من از گذشته دچار یک نوع بیماری هستم که در برابر اتفاقات مختلفی که همراه با شوک است، به یک باره هوشیاری خودم را از دست می دهم. این موضوع چند باری هم در منزل رخ داده و باعث شده به بیمارستان منتقل شوم. در شب برنامه به یک باره احساس کردم فشارم پائین است و دردی را در ناحیه قفسه سینه احساس می‌کردم.»

این مخاطب علاقمند به موسیقی که بازنشسته شرکت مخابرات نیز هست در ادامه افزود: «از همسرم خواستم که سریع تر سالن را ترک کنیم که مبادا بی‌نظمی در سالن را باعث شویم. از ردیف نخست به سمت در خروجی رفتیم که در برابر صحنه دیگر توانایی ادامه مسیر را نداشتم و همان جا بی هوش شدم. خوشبختانه همکاری خوبی از سوی مسئولین برج میلاد و بیمارستان میلاد با ما شد و همین جا از تمام دوستان سپاسگذارم.»

حجت اشرف‌زاده نیز در این دیدار صمیمی از نگرانی و شدت اضطراب خود پس از برنامه درباره این فرد سخن گفت و توضیح داد: «تا صبح با همسرم راه می رفتیم و به شدت نگران بودم که مبادا اتفاق تلخی بیفتد. سرانجام اول صبح از طرف دوستان شنیدم که احالات شما مساعد است و خدا را شکر کردم. حتما در کنسرت بعدی من مهمان ویژه من هستید و در ردیف نخست سالن دوست دارم شاهد حضورتان باشم.»

چند عکس یادگاری و صحبت پیرامون مسائل موسیقی و چگونگی آشنایی این زوج با آثار اشرف‌زاده از جمله دیگر مباحثی بود کهدر این دیدار از سوی طرفین مطرح شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 بهمن 1394 - 09:43

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 5 بهمن 1394 - 13:32

اي جان...چي شده مصدوم شدن

دوشنبه 5 بهمن 1394 - 13:32

دوستت دارم

دوشنبه 5 بهمن 1394 - 13:32

قضيه چي بوذهههه؟

دوشنبه 5 بهمن 1394 - 13:32

كدومش مصدومه كدومش خواننده؟؟؟

دوشنبه 5 بهمن 1394 - 13:32

Vay sedash alie

دوشنبه 5 بهمن 1394 - 15:20

نوشدارو بعد مرگ سهراب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواننده «ماه و ماهی» به ملاقات مخاطب مصدوم‌اش رفت | موسیقی ما