برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه «تو دلی» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
«شهریار شاطری» نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند
موسیقی ما - خواننده قطعه «تو دلی» به زودی آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، «شهریار شاطری» موزیسین جوان موسیقی پاپ که قطعاتی با صدای خود در فضای مجاز منتشر کرده، تصمیم به انتشار اولین آلبوم خود گرفته است.
 
شاطری ضمن اعلام این خبر درباره پیشینه هنری خود به «موسیقی ما» گفت: «از هشت سالگی شروع به سرودن شعر کردم و با هدف تکمیل دوره ترانه‌سرایی، در کارگاه آموزشی آقای «بابک صحرایی» حضور پیدا کردم. از 12 سالگی آهنگسازی را دنبال کردم و قطعه «مزرعه» که با تنظیم «امیر دیوا» منتشر شد، از آثار همان دوران است.»
 
شهریار شاطری همچنین به همکاری خود با هنرمندان دیگر اشاره کرد و گفت: «با چند خواننده که آلبوم‌هایشان در آستانه انتشار است به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا همکاری کرده‌ام و به زودی آثارشان منتشر خواهد شد. علاوه‌براین نزدیک به 200 شعر و ملودی دارم که آماده تنظیم هستند و فکر می‌کنم فضای متفاوتی دارند.»
 
این هنرمند جوان با اشاره به اینکه شعر و ترانه را به صورت جدی دنبال می‌کند، گفت: «در صدد انتشار کتابی از ترانه‌ها و اشعار و نیز داستان‌های کوتاه هستم که آن‌ها هم فضای خاص و متفاوتی دارند.»
 
شاطری در پایان گفت: «نیکیار کشمیری و بهنیا، دو نفر از دوستان خوب و کاربلد من هستند که کارهایم را با همکاری آن‌ها پیش می‌برم و از ذوق و استعداد آن‌ها بهره‌مند می‌شوم.»
 
شهریار شاطری اخیراً قطعه «تو دلی» را با صدا، ترانه و ملودی خودش از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر کرده است. تنظیم این قطعه را «بهنیا» انجام داده و «نیکیار کشمیری» و «منصور شاطری» در آن به ترتیب پیانو و گیتار الکتریک نواخته‌اند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 10:49

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 23 دی 1394 - 17:09

عالي بود اقاي شاطري ،منتظر اهنگهاي بعدي هستيم ،موفق باشيد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شهریار شاطری» نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند | موسیقی ما