برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو سانس اجرای مشکی‌پوشان در «تربت حیدریه»
طلسم اجرای «رضا صادقی» در خراسان رضوی شکست
موسیقی ما - رضا صادقی و گروهش در خراسان رضوی روی صحنه رفتند.
 
به گزارش «موسیقی ما» مرد مشکی پوش موسیقی پاپ، هفتم دی ماه در کنسرتی به تهیه‌کنندگی «میلاد لطیفی» و مدیریت اجرایی «محمد ابراهیمی» و «علی مسعود نژاد»، برای نخستین بار در سالن نهم دی تربت حیدریه و در میان حضور پرشور هواداران خراسانی‌اش به اجرای زنده پرداخت. پیش از این قرار بود مشکی‌پوشان 16 مهرماه در این شهر روی صحنه بروند که به دلیل وقوع فاجعه منا، برگزاری کنسرت به تعویق افتاد.
 
صادقی و گروهش پس از فرود هواپیمایشان در فرودگاه مشهد، از جلوی در هواپیما با خودرو به محل اقامت منتقل شده و سپس به درخواست رضا صادقی به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند. آقای مشکی‌پوش تصاویری از حضور خود و همکارانش در صحن حرم امام رضا(ع) را از طریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. او همچنین بخشی از قطعه «پابند» از آلبوم «هشت» را در مقابل حرم امام رضا(ع) خواند.
 
رضا صادقی لحظاتی پیش از آغاز کنسرت، در حالی که اعضای گروهش به نشانه اتحاد دست‌هایشان را روی هم گذاشته بودند گفت: «امیدوارم اجرایی پیش رو داشته باشیم که اول برای خودمان خاطره شود و بعد برای مردم.»
 
این هنرمند پس از حضور روی استیج، در ابتدای این کنسرت که در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) برگزار می‌شد، از مردم خواست صلواتی بفرستند و با ابراز خرسندی از حضور در نزدیکی مرقد امام رضا(ع) گفت: «امشب همه چیز دست به دست هم داده تا اجرای فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.»
 
پویا نیکپور (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو)، آرش پژند مقدم (درامز)، عمید بنکدار (گیتار باس)، سعید صارمی (پرکاشن)، فاضل پیش (گیتار الکتریک و نایلون)، امیر شهابی (کیبورد)، مرتضی کریمی (عود) و امین ابراهیمی (ساکسوفون) در کنسرت تربت حیدریه با رضا صادقی همراهی کردند. اعضای گروه لباس‌های مشکی متحدالشکلی که عبارت "Black Army" (ارتش مشکی) روی آن درج شده بود به تن داشتند.
 
علاوه بر قطعه خاطره‌انگیز «مشکی رنگ عشقه»، آثار جدیدتری چون «سردرد»، «حیف»، «بخند»، «یه نفر»، «می‌خوامت»، «یادگاری»، «عاشقتم»، «خبر داری»، «ادعا»، «احساس رویایی»، «کفش آهنی» و «چقد دوست دارم خدا»، کنداکتور این کنسرت را تشکیل می‌دادند.
 
«میلاد لطیفی» پس از برگزاری این کنسرت در گفت‌وگو با «موسیقی ما» گفت: «خوشحالیم که با برگزاری این کنسرت رضایت مردم هنردوست و فرهیخته خراسان را جلب کردیم. از آقای «نجفی» رئیس محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تربت حیدریه و آقای «سمیع» کارشناس موسیقی استان خراسان رضوی به خطر همکاری‌هایشان بسیار سپاسگزارم.»
 
رضا افتخار (نورپرداز) و حامد درگاهی (صدابردار) دیگر عوامل برنامه بودند. این کنسرت با حمایت آژانس هواپیمایی «رسپینا» برگزار شد.
 
در ادامه فیلم و عکسهای اختصاصی «سعید عبداللهی» و «تارا عبداللهی» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.

 
فرمت کیفیت حجم لینک
mp4 480 p 49 MB دانلود
mp4 720 p 98 MB دانلود
کنسرت تربت حیدریه
دانلود
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1394 - 10:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 دی 1394 - 21:16

ممنون از آقای عبدالهی عزیز به خاطر این عکس های زیبا. عمو رضا هم که مثل همیشه عالی و دوست داشتنی

یکشنبه 13 دی 1394 - 13:46

عمو رضاست دیگه

یکشنبه 13 دی 1394 - 13:46

رضا صادقی ازوقتی موهاشو زده آهنگاش افت پیدا کرده

یکشنبه 13 دی 1394 - 13:46

عالی بود کنسرت تربت

یکشنبه 13 دی 1394 - 13:46

ای جانم...خوشحالم از اینکه تو میخندی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طلسم اجرای «رضا صادقی» در خراسان رضوی شکست | موسیقی ما