برنامه یاد بعضی نفرات
 
در فاز جدید فعالیت های این گروه
فراخوان گروه «دارکوب» برای همکاری با خوانندگان جوان و مستعد
موسیقی ما - گروه موسیقی «دارکوب» در فاز جدید فعالیت‌های خود با یک خواننده جدید همکاری خواهد کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این گروه به سرپرستی «همایون نصیری» فراخوانی را برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار داده که در آن از خوانندگان مستعد برای همکاری دعوت به عمل آورده‌اند.
 
در متن این فراخوان آمده است: «گروه داركوب در نظر دارد تا طی اين فراخوان، در جهت آشنايی با خواننده‌اى مستعد برای همكاری‌هاى آتى اقدام نماید. شما عزيزان مي‌توانيد با ارسال ويدئويی سى ثانيه‌اى از يكی از قطعات ما به آدرس ايميل daarkoobband@gmail.com در اين رقابت شركت کنید. لطفاً ويدئوهاى ارسالی بيشتر از سی ثانيه نباشد و حتماً شماره تماس، نام و شهر محل سكونت خود را در ايميل ارسالی قيد نماييد. حتماً يكی از قطعات داركوب در ويدئوی مذكور اجرا شود و مهلت ارسال ويدئوها تا روز 11 دی‌ماه خواهد بود.»
 
دارکوب یکی از گروه‌های باسابقه و فعال در زمینه موسیقی تلفیقی است که فعالیت خود را از نیمه دهه هشتاد آغاز کرد. تا چند سال قبل اجرای قطعات باکلام دارکوب توسط «مهران مدیری» و «حامد بهداد» که از چهره‌های مطرح سینمایی هستند، انجام می‌شد. اما آنها در ادامه روند متفاوتی را پیش گرفتند و در آلبوم «لیوا» با محسن شریفیان و در «نوکوب» با سه خواننده از دنیای موسیقی همکاری کردند. «حمیدرضا ترکاشوند»، «علی زندوکیلی» و «رضا کولقانی» خوانندگان این آلبوم بودند.
 
«نوکوب» شهریور امسال به بازار عرضه شد و نسبت به دو اثر قبلی دارکوب متفاوت‌تر بود و در ادامه، کنسرت این آلبوم را هم در برج میلاد تهران برگزار کردند. حال باید دید این گروه که متشکل از چهره‌های مطرح موسیقی کشور است، در ادامه با چه خواننده‌ای همکاری خواهد کرد و کدام چهره جوان شانس همکاری با آنها را پیدا می‌کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 13:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان گروه «دارکوب» برای همکاری با خوانندگان جوان و مستعد | موسیقی ما