برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین کنسرت پاپ زمستان 94 برگزار شد؛
سفر از جنوب امریکا به جنوب ایران در کنسرت «امید حاجیلی»
موسیقی ما - برگزاری کنسرت‌های پاپ زمستان 94، با اجرای «امید حاجیلی» و ارکستر پرتعداد «حاجیلیتو» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کلید خورد. این موزیسین سرشناس که طی یک سال اخیر به یکی از فعال‌ترین خوانندگان پاپ در برگزاری کنسرت تبدیل شده، این بار نیز کنسرتی با قطعات ریتمیک و پرهیجان برگزار کرد. این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر پارس» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» و «پویا زارع‌فرد» طی دو سانس برگزار شد.
 
حاجیلی که اذعان دارد سبک مورد علاقه‌اش موسیقی لاتین است، علاوه بر اجرای قطعاتی در این سبک، چندین اثر فولکلور نقاط مختلف کشور را با سازبندی متفاوت به اجرا در آورد؛ قطعاتی از موسیقی آذری، خراسانی، بندری، مازندرانی و...
 
این هنرمند علاوه بر خواندن، در قطعاتی به نواختن ساز تخصصی‌اش «ترومپت» پرداخت و گفت: «این‌که من هم می‌خوانم و هم بلافاصله یک ساز بادی می‌نوازم، کار نسبتاً سختی است و اگر کم و کاستی‌ای از این بابت به وجود می‌آید لطفاً چشم‌پوشی کنید!»
 
«انوشیروان تربتی‌نژاد» که پیش‌تر رهبری ارکستر زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» را بر عهده داشت، مدتی است سرپرستی ارکستر حاجیلیتو را بر عهده گرفته است. حضور او موجب اعمال تغییراتی در اعضای ارکستر و سازبندی‌ها شده و همین تنوعی به اجراهای حاجیلی بخشیده است.
آرشام غفوری، احسان امیدی، سینا پرتوی، محسن خاش، حسین شریفی، محسن گرگانی، عرشیا والی، محمد مرتضوی، مهدی گل کرمی، مرتضی کریمی، وحید اسدالهی، محمد اسدالهی، رضا اسدالهی همراه با محسن شریفیان و آرش صمیمی، نوازندگان این اجرا و سمیرا ملک، مریم کی‌احمد، آناهیتا اعتمادی، محمد ماهرویان، علی مرادی و مجید کمالی اعضای گروه کر آن بودند.
 
در بخشی از برنامه، زمانی که محسن شریفیان برای نوازندگی نی‌انبان روی استیج آمد، حاجیلی از او خواست تا توضیحاتی در خصوص ساز نی‌انبان بیان کند. او همچنین به حاضرین در سالن پیشنهاد داد در کنسرت 29 دی گروه لیان شرکت کنند.

حاجیلی در این برنامه با مدل موی جدید و پوششی شکیل روی استیج رفت. او کتی مشکی با برش‌های طلایی رنگ که شکل ترومپت (ساز تخصصی حاجیلی) را روی لباس او نقش بسته بود به تن کرد.
 
«دوستی دارم که سالها قبل با هم همکاری می‌کردیم و با هم روی استیج می‌رفتیم. هر کدام در کارمان رشد کردیم. مدتی از هم دور بودیم اما خوشحالم حالا که روی استیج هستم او را اینجا می‌بینم.» حاجیلی اینها را قبل از معرفی «رضا صادقی» که پس از سال‌ها به تماشای اجرای زنده اولین رهبر ارکسترش نشسته بود گفت. صادقی به درخواست امید، چند بیت از قطعه «برای عاشقی دیره» - که قبلاً با هم خوانده بودند- را از روی صندلی‌اش خواند.
کمند و سپند امیرسلیمانی، احسان کرمی، ایمان سیاهپوشان و... از جمله میهمانان حاجیلی در این کنسرت بودند.
 
امید حاجیلی در این کنسرت «پویا افشاری» را به عنوان مدیر جدید برنامه‌هایش معرفی کرد.
 
با استقبال مخاطبین، کنسرت امید حاجیلی برای یک روز دیگر تمدید شد و او و گروهش 6 بهمن سال جاری بار دیگر در سالن میلاد کنسرت برگزار می‌کنند.
 
عکس‌های دیدنی «سعید عبداللهی» از کنسرت 1 دی و حاشیه‌هایش را در ادامه مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 16:52

دیدگاه‌ها

شنبه 5 دی 1394 - 08:35

هنرمند فوق العاده ای هستن

شنبه 5 دی 1394 - 08:35

عالیه

شنبه 5 دی 1394 - 08:35

استاد امید حاجیلی ، بدون شک بهترین نوازنده ی سازبادی در ایران هستن ، کسی که با دانش موسیقی دراین حرفه هستن ?? خیلی خوبه که درکنار این همه هنرمند خوب کشورمون که غمیگن کار میکنن کسی هست که شاد کار میکنه ، آهنگی که آدم گوش میده خیلی روی روحیه اثر داره ... متاسفم برای کسایی که در زمینه ی موسیقی حرفی برای گفتن ندارن و فقط همینجوری با همه چیز و همه کس مخالفت میکنن ... خداروشکر انقد انرژی مثبت تو کنسرت ایشون به آدم منتقل میشه که محااله دفعه ی بعدی کنسرت نرفت ?

شنبه 5 دی 1394 - 09:45

وعظ بي عملان واجب است نشنيدن حافظ

شنبه 5 دی 1394 - 18:14

وای عالیه امیدحاجیلی............ مدیر جان میشه بگید که اصلیتت اقای حاجیلی از کدوم استانه؟ اخه شنیدم که خوزستانیه تو رو خدا جوابمو بدید من نمیدونم چرا جواب سوال های من رو نمی دید؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سفر از جنوب امریکا به جنوب ایران در کنسرت «امید حاجیلی» | موسیقی ما