برنامه یاد بعضی نفرات
 
موج نو نوزدهم و بیستم دی ماه اجرا خواهد داشت
علی قمصری بی‌زمانی را روی صحنه برد
موسیقی ما - آثار بی‌کلام علی قمصری با عنوان کنسرت «بی‌زمانی» در روزهای سوم و چهارم دی‌ماه در تالار رودکی به روی صحنه رفت. این قطعات، مجموعه‌ای از آثار بی‌کلام علی قمصرى هستند، پیش از این نیز در داخل و خارج از کشور بار‌ها اجرا شده است. این در حالی است که این آهنگساز، همراه با ارکستر «موج نو» به رهبری پویا سرایی و خوانندگی «محمد معتمدى» اولین اجرای خود را در روزهای نوزدهم و بیستم دی ماه آغاز می‌کند. در این اجرا قطعاتی از قمصری در دستگاه «سه‌گاه» اجرا می‌شود.

 «بی‌زمانی» پیش‌تر در کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو سالنبزرگ و «Rose Peace Festival» در گرجستان و هم‌چنین در شهرهاى مختلف ایران از جمله شیراز، مشهد، تربت‌حیدریه، کرمانشاه، بروجرد و رشت اجرا داشته است. در این مجموعه کامران منتظرى نوازندگى سازهای تنبک و کاخن، سیاوش روشن نوازندگى عود و على قمصرى نوازندگى تار را برعهده خواهند داشت. بخشى از این مجموعه اردیبهشت‌ماه سال گذشته و در مراسم معرفى و انتشار آلبوم «سخنى نیست» در تالار وحدت اجرا شد که با استقبال قابل توجه مخاطبین روبرو شد.

ارکستر «موج نو» با هدف ایجاد هم‌گرایى و کشف استعدادهاى نوازندگى با یک فراخوان، به کمک «شهرام صارمى» استعدادهاى جوانى را از میان ۶٠٠ نفر شرکت کننده از سراسر ایران، انتخاب کرد. در این میان نوید افقه، پاشا هنجنى، پویا سرایى و شروین مهاجر نیز شوراى فنى هستند و قرار است مصاحبه با استعداد‌ها، در فروردین سال بعد تکرار شود و از آهنگسازان نواندیش براى رپرتوار بعدى ارکس‌تر استفاده شود.

قرار است اولین ارائه‌ى رسمى این ارکستر به اجراى جدید‌ترین آثار قمصرى در دستگاه سه‌گاه اختصاص پیدا کند. هم چنین محمد معتمدى خواننده توانمند آواز ایرانی و پویا سرایى به عنوان رهبر ارکس‌تر، این اجرا را همراهی می‌کنند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 15:50

دیدگاه‌ها

شنبه 5 دی 1394 - 08:35

پاينده و پويا باشن

شنبه 5 دی 1394 - 08:35

درود بر علی قمصری عزیز

شنبه 5 دی 1394 - 08:35

عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی قمصری بی‌زمانی را روی صحنه برد | موسیقی ما