برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوزدهم و بیستم دی ماه و با همراهی ارکستر موج نو به رهبری پویا سرایی
قمصری و معتمدی در تالار وحدت روی صحنه می‌روند
موسیقی ما - ارکستر «موج نو» به رهبری پویا سرایی با همراهی «علی قمصرى» و خوانندگی «محمد معتمدى» اولین اجرای خود را در روزهای نوزدهم و بیستم دی ماه آغاز می‌کند. در این اجرا قطعاتی از قمصری در دستگاه «سه‌گاه» اجرا می‌شود.

 «احسان مقدس‌پور» - مدیر اجرایی ارکستر موج نو پارسی - با اعلام آغاز بلیط فروشی این کنسرت عنوان کرد: «اواخر بهار بود که على قمصرى با هدف ایجاد هم‌گرایى و کشف استعدادهاى نوازندگى با یک فراخوان، به کمک «شهرام صارمى» استعدادهاى جوانى را از میان ۶٠٠ نفر شرکت کننده از سراسر ایران، انتخاب کرد. در این میان نوید افقه، پاشا هنجنى، پویا سرایى و شروین مهاجر نیز به دعوت قمصرى براى تشکیل شوراى فنى، پاسخ مثبت دادند. «موج نو» بدون حمایت دولتى و با تکاپوى نشان دادن بالندگى موسیقى نوین دستگاهى، مخاطبینش را در هر قدم از شکل گیریش همراه کرد و کنجکاوى اهل هنر را برانگیخت.»

احسان مقدس‌پور از گزینش هنرمندان برای ادامه مسیر موج نو خبر داد و گفت: «قرار است مصاحبه با استعداد‌ها، در فروردین سال بعد تکرار شود و از آهنگسازان نواندیش براى رپرتوار بعدى ارکستر استفاده شود. «موج نو»، به زبان خودمانى، آمده تا نمونه باشد، آمده تا بسترى باشد از بالا‌ترین عیار کیفى موسیقى ایرانی.»

مقدس‌پور از اجرای آثار قمصری با صدای معتمدی خبر داد و افزود: «قرار است اولین ارائه‌ى رسمى این ارکستر به اجراى جدید‌ترین آثار قمصرى در دستگاه سه‌گاه اختصاص پیدا کند. هم چنین محمد معتمدى خواننده توانمند آواز ایرانی و پویا سرایى به عنوان رهبر ارکستر، این اجرا را همراهی می‌کنند.»

به گفته ى مقدس‌پور، با وجود بار معنایى نام این ارکستر و بالا بردن انتظارات، بدون شک، این کنسرت محکى جدى براى قضاوت کیفى موج نو توسط مخاطبین است. علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۳ دوشنبه ۳۰ آذرماه با مراجعه به سایت www.iranconcert.com جهت تهیه بلیط اقدام کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 11:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قمصری و معتمدی در تالار وحدت روی صحنه می‌روند | موسیقی ما