برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین علیزاده برنامه‌های کنسرت هم‌آوایان را تشریح کرد:
اگر موسیقی نواحی نبود من تا به امروز ۵۰ درصد کارهایم را نداشتم
موسیقی ما - صبح امروز نشست خبری کنسرت گروه هم‌آوایان با حضور حسين عليزاده، محمد معتمدى و محمدحسين توتونچيان در تالار وحدت برگزار شد كه حسين عليزاده در آن از مسائلى همچون علت عدم حضور عليرضا قربانى - على رغم اعلام قبلى - در اين كنسرت و مسائلى پيرامون خانه موسيقى و توضيحاتى درباره بحرطويل خوانى ارائه كرد.

اين آهنگساز در ابتداى مراسم با ابراز خوشحالى از حضور در ميان خبرنگاران و صحبت پيرامون مسائل مختلف موسيقى گفت: «امروز بسیار خوشحالم که فضای اجرای برنامه‌های ما به سمتی پیش رفته که علاوه بر تهران، می‌توانیم در شهرستان‌ها نیز کنسرت برگزار کنیم، موضوعی که بسیاری از مخاطبان تعجب می‌کردند که چگونه می‌توان با تمام مشکلاتی که پیرامون برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها وجود دارد این کار را انجام داد! به هر حال با کلید آقای روحانی و دولت تدبیر و امید، مشکلات برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نه تنها حل نشد، بلکه متاسفانه بیشتر هم شد.»

او با اشاره به اينكه با تمام این احوال از پيش آمد چنين فرصتى خوشحال است كه توانسته اند شاهد برگزارى اجراهاى زنده گروه هم آوايان در شهرستان ها باشند ادامه داد: «در این مدت طی سفرهایی که به بهانه برگزاری جشنواره موسیقی جوان داشتم، مشاهده کردم تعداد زیادی از جوانان هنرمند از طریق موسیقی تبدیل به چهره‌های شاخصی شدند که اتفاقاً تعداد آنها کم هم نیست. به اعتقاد من این سفرها و برگزاری کنسرت‌هایی که توسط گروه ما در شهرستان‌ها انجام گرفت، باعث شد که استعدادهای نابی را کشف کنیم تا به جشنواره بیایند.»
 
  • عليزاده: بايد به ملت احترام گذاشت و لزومي ندارد خود را معطوف به حمايت هاى دولتى كنيم
اين آهنگساز با بيان دلگيرى هايش نسبت به دولت عنوان كرد: «خوشحالیم که این سد را شکستیم که هر کنسرتی نباید در تهران برگزار شود. به اعتقاد من در این میان نباید هم نگران حمایت نکردن‌های دولت بود. بنده اعتقاد دارم که «ملت» واژه بسیار بزرگی است که باید به آن احترام بگذاریم به همین دلیل لزومی ندارد که خود را معطوف به حمایت‌های دولتی کنیم. هم‌اکنون ما در کشوری زندگی می‌کنیم که خوشبختانه قانون اساسی دارد اما متاسفانه پیرامون برگزاری کنسرت‌ها، اتفاقاتی بدون قانون می‌افتد که واقعاً ناراحت کننده است. حرف من این است که اگر قانون بگوید هیچ موسیقیدانی نباید حتی از خانه خود بیرون بیاید من با کمال میل این موضوع را می‌پذیرم. اما می‌بینید که در این فضا هیچ قانونی نمی‌گوید که نباید موسیقی کار کرد. اما متاسفانه به دلیل سلیقه‌های شخصی، تصمیماتی برای یک عنصر فرهنگی مانند موسیقی گرفته می‌شود که تا به امروز صدمات زیادی را به روح و روان موسیقیدان‌ها وارد کرده است. باور کنید در هیچ جای دنیا حتی در دولت‌هایی که از نظر ما مردود هستند، با موسیقی این چنین برخورد نمی‌کنند منتها از آنجایی که نمی‌توان بیش از این از دولت انتظار داشت، بنابراین باید خودمان را دست‌کم نگیریم و در جهت اعتلای موسیقی تلاش کنیم.»

اين هنرمند در ادامه گفت: «من حسین علیزاده بچه بازار تهران هستم و هیچ‌کس نمی‌تواند هویت من را بگیرد. من زیر نظر استادانی کار کردم که اگر در هر جای دنیا زندگی می‌کردند به این اساتید احترام می‌گذاشتند؛ موضوعی که متاسفانه در کشور ما وجود ندارد. به هر حال من از روی خوشحالی حرف می‌زنم و خوشحالم از اینکه با کمک دوستان خودم و هنرمندان دیگر تلاش داریم که نسل جوانی از موسیقی را شکوفا کنیم و شاهد هنرنمایی آنها در عرصه موسیقی باشیم.»
 
  •  عليزاده: موسيقى هاى ساده در قالب طنز در زندگى همه ما جارى است
سرپرست گروه هم‌آوایان در توضیح جزئیات این کنسرت که با موضوع «بحر طویل خوانی» به مخاطبان ارائه می‌شود، گفت: «بحر طویل اشعار طولانی هستند که اوزان طولانی دارند و در عین قاعده‌مند بودن، در ادبیات و موسیقی نقش بسیار اساسی دارند. البته در زمان حال که همه چیز عبوس و سیاست‌زده شده، بخش طنز ما هم که «بحر طویل» در آن نقش دارد، وارد یک فضای سیاست‌زده شده است و شاید برای من انگیزه این بوده که احساس می‌کنم موسیقی در ایران شکل‌های خاصی پیدا کرده و نسل جدید ما که آرزویش عرضه‌ کردن موسیقی در دنیاست، ارتباط چندانی با نسل قبل و آن امانت تاریخی پیدا نکرده است. به همین جهت است که من فکر کردم باید این نقطه‌های فراموش شده را دوباره پیدا کنم و با «بحر طویل» به عنوان یکی از فرم‌های موسیقی ایرانی که عمدتاً در بخش طنز کار می‌شود، فضای موسیقایی را تجربه کنم. در این راه با سیروس جمالی از دوستان پژوهشگر و شاعرم، موضوع را مطرح کردم و بنا بر این شد تا با در نظر گرفتن یک مضمون عاشقانه و جدی در قالب «بحر طویل» کاری را برای من آماده کند. البته در این فضا آنچه به مخاطب ارایه می‌شود، قطعاً اجرای عین به عین این فرم نیست بلکه امضای من نیز در این فضای اجرایی وجود دارد که امیدوارم موردپسند مخاطب قرار بگیرد. فرهنگ ایران با ادبیات و شعر آغشته است و مردم همواره هر حسی دارند، با ادبیات آن را به دیگران منتقل می‌کنند. موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نقش بسیار اساسی در مسایل اجتماعی داشته است به طوری که بسیاری از موارد جدی در همین قالب‌های موسیقى با اشعار ساده به مردم ارایه می‌شد. طنز در ادبیات ما نقش بسیار مهمی دارد. حتی امروزه نیز در فضای مجازی می‌بینید که ماجرا به همین‌گونه است و مردم بسیاری از مسایل خود را با طنز با یکدیگر مطرح می‌کنند. به هر حال ما ملتی هستیم که با موسیقی‌های ساده در قالب طنز فضایی را تجربه کردیم که در زندگی همه ما جاری و ساری است.»
 
  •  علت عدم حضور عليرضا قربانى در اجرايى مشترك با حسين عليزاده
حسين عليزاده در جواب اين سوال كه چرا عليرضا قربانى با وجود اطلاع رسانى قبلى در اين كنسرت حضور ندارد گفت:"متاسفانه کشورمان از نظر اجرای زنده برنامه موسیقى ۶ ماه تعطیل است، وقتی هم که شرایط برگزاری کنسرت فراهم می‌شود، طبیعی است که با زیاد شدن تعداد کنسرت‌ها، همه سرشان شلوغ می‌شود. در این راه اشخاصی را باید انتخاب کرد که با فکر منزهی همکاری می‌کنند. من ماجرای ترافیک کنسرت‌ها را تائید می‌کنم که ممکن است خواننده را دچار فشردگی کاری کند، اما از یک طرف بر این باورم وقتی در انتخاب خودمان قرار است تعهد داشته باشیم، بهتر است غرق کارهای دیگر نشویم. توصیه من به بسیاری از خوانندگان حتی محمد معتمدی این است که بیاییم کارهای خود را فهرست نکنیم و بعد از روی آن فهرست آنچه را که می‌خواهیم ضربدر بزنیم و آنچه را که نمی‌خواهیم پاک کنیم. اگر شما برای این فضای منظم لرزش قائل نیستید، بدانید که حسین علیزاده قائل است. به هر ترتیب وقتی با چنین فضایی مواجه شدم، به خاطر تداخل در برنامه‌هایی که با آقای قربانی پیش آمد، ترجیح دادم که او به سمت کاری بروند که برایش اولویت دارد اما قطعاً در فرصت‌های بعدی با او روى صحنه خواهيم رفت."
 
  •  بيش از دو سال است دیگر عضو خانه موسیقی نیستم
حسين عليزاده كه پيش از اين به عنوان عضوى از خانه موسيقى و سخنگوى شوراى عالى اين صنف حضور داشته، در پاسخ به سوالى مبنى بر نحوه فعاليت خانه موسيقى گفت: "من بیش از دو سال است که به خانه موسیقی نرفته‌ام، بنابراین خودم را نه عضو ساده و نه عضو شورای عالی آن می‌دانم. البته شاید در برخی از موضوعات مطرح شده با دوستان منتقد و یا اعضای خانه موسیقی اشتراکاتی داشته باشم اما ترجیح دادم با این شرایط و جوی که وجود دارد، در این ماجرا حضور نداشته باشم. من دوست نداشتم در فضایی باشم که نمی‌توانم جریانی را عوض کنم. من دوست نداشتم آنهایی را که با سیاست‌هایشان مخالف هستم، در موضع ضعف ببینم. وقتی در شورای عالی خانه موسیقی مسایلی چون ماجرای کتاب «ردیف» آقای پیرنیاکان پیش آمد، موضوع به سمتی پیش می‌رفت که اتفاقات دیگری افتاد. در همین اثنا بود که در جلسات جشنواره موسیقی جوان شرکت کردم و اتفاقاً در همان جا بود که متوجه شدم جناب پیرنیاکان به دعوت هومان اسعدی دبیر جشنواره جایگزین آقای داریوش طلایی که انصراف خود را از حضور در شورای عالی جشنواره داده بود، شده است که همین موضوع هم موجب ارایه بحث‌هایی شد که ماجرا را به شکل دیگری کرد، اما در همان زمان هومان اسعدی به من گفت که شاید پیرامون ماجرای کتاب «ردیف» آقای پیرنیاکان اتفاقی افتاده و حتی حکمی هم پیرامون این موضوع داده شده، اما باید بدانیم که در بقیه فضاهای دیگر، او خطاکار نیست و باید کار کند و بهتر است مسایل را شخصی نکنید. اتفاقاً در همین فضا بود که من بدون در نظر گرفتن ماجرای خانه موسیقی، پذیرفتم که او هم در شورا حضور داشته باشد."
 
  •  عليزاده: وقتی یک واحد صنفی ادعا می‌کند مستقل است، پس اعضایش نمی‌توانند عضو شورای ممیزی یک نهاد دولتی باشند
علیزاده با اشاره به اينكه همه چيز در ايران حتى فعاليت هاى صنفى در حال دولتى شدن است گفت: "به نظر من حداقل باید در راس یک واحد صنفی به نام «خانه موسیقی» کسانی باشند که استقلال فکری داشته باشند و مسایل را از دیدگاه یک هنرمند دنبال کنند؛ نه با شیوه اداری آن. من هیچ وقت داوطلب شورای عالی خانه موسیقی نبوده و نیستم. اصلاً از شما می‌پرسم آیا شما تا به امروز در جایی از من چیزی خوانده‌اید که بنده به عنوان دبیر شورای عالی خانه موسیقی در آن اظهارنظری کنم؟ من مساله شخصی با کسی ندارم. من معتقدم باید در موضع خودمان بایستیم و در این زمینه بحث‌های زیادی هم کردم. کما اینکه این برای من باعث افتخار بود که در همان ابتدا به عنوان عضو شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شدم اما ماجرا به شکلی پیش رفت که تصمیم گرفتم دیگر ارتباطی با دوستان نداشته باشم. موضع‌گیری من در جریان صنفی این است که وقتی یک واحد صنفی ادعا می‌کند که مستقل است، پس اعضایش نمی‌توانند عضو شورای ممیزی یک نهاد دولتی باشند و شخص آقای مرادخانی هم نمی‌تواند برای اعضای این خانه حکم صادر کند. یا این شرایط حضور خانه موسیقی را در جشنواره موسیقی فجر خطایی بزرگ می دانم و اصلا آقای مرادخانی نباید چنین پیشنهادی به دوستان خانه موسیقی می دادند."

وی با ذکر خاطره ای از سال اول راه اندازی خانه موسیقی که برای این کار یک ملک قرضی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها داده شده بود عنوان کرد: در آن سال آقای مرادخانی برای هر کداممان یک سکه آورده بود اما من به ایشان گفتم که این کار اشتباه است و ما مستقل از شما هستیم و خانه موسیقی نباید از دولت پول بگیرد.

این موسیقیدان ادامه داد: ما باید شهامت این را داشته باشیم که در موضع نقد خودمان به خانه موسیقی بایستیم و البته بتوانیم با همدیگر دیالوگ داشته باشیم. برای من جای سئوال است که خانه موسیقی که یک واحد صنفی است چرا باید در تمام شوراهای ممیزی باشد. یا اینکه مدیرعامل خانه موسیقی چرا باید مدیر جشنواره موسیقی فجر شود! من معتقدم اگر اعضای خانه موسیقی از عملکرد این صنف راضی باشند و همان حق عضویت کوچکشان را بپردازند برای سر پا نگه داشتن خانه موسیقی همان پول کافیست.

وی ادامه داد: چرا یک واحد صنفی مستقل در شورای ممیزی موسیقی شغل تعیین‌کننده‌ای دارد؟ تا به امروز به خاطر اینکه هیچ مشکلی به وجود نیاورم، سکوت کردم و اعلام نکردم که در خانه موسیقی حضور ندارم، اما همین جا رسماً می‌گویم که بنده خود را مبرا از این خانه می‌دانم و سمتی در آن ندارم. من معتقدم اگر این واحد صنفی مساله‌ای دارد، باید خودش از پس حل ماجرا برآید و این اختلاف اصلاً ربطی به وزیر ندارد. ما نباید محتاج این باشیم که وزیر ارشاد بیاید و پیرامون فعالیت یک واحد صنفی حکم بدهد.
 
  •  محمد معتمدى: خواندن «بحر طویل» با موسیقی، سخت و نفس‌گیر است
محمد معتمدی كه در اين اجرا به عنوان خواننده حضور خواهد داشت، در ابتدا درباره اولين ديدارش با حسين عليزاده گفت: "اولین باری که استاد علیزاده را دیدم به ۱۴ سال پیش در بانک تجارت بازمی‌گردد. در آن زمان هر کاری که می‌کردم تا اظهار وجود کنم و سلامی به استاد بدهم خجالت و شرم به من اجازه نمی‌داد. به هر حال هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم که توفیق این را داشته باشم روزی در کنار او به عنوان خواننده در کنسرت حضور داشته باشم و خوب به یاد می‌آورم وقتی برای اولین بار کنسرتی را در برج میلاد با استاد علیزاده برگزار کردیم، چهره استاد را که ۱۴ سال پیش با آن مواجه شدم، می‌بینم و هیچ‌گاه این لحظه‌ها را فراموش نخواهم کرد."

معتمدى در ادامه درباره آشنايى با بحرطويل خوانى گفت : "من وقتی کودک بودم با «بحر‌طویل» خوانی‌هایی که در قالب مراسم مذهبی خوانده می‌شد، مواجه می‌شدم بنابراین با این فضا غریبه نیستم اما بر این باورم كه خواندن «بحر طویل» با موسیقی سخت و نفس‌گیر است و یک خواننده برای خوانش آن باید مدیریت قوی داشته باشد که خوشبختانه در این فضا با راهنمایی‌های استاد علیزاده به فضای خوبی دست پیدا کردیم.
 
  •  عليزاده: اگر موسیقی نواحی نبود من تا به امروز ۵۰ درصد کارهایم را نداشتم
حسین علیزاده در تكميل صحبت هاى معتمدى گفت: "بحر طویل خوانی اصولاً فرم‌هایی است که بین دیالوگ و ملودی خوانده می‌شود که خارجی‌ها از آن به عنوان موسیقی رپ یاد می‌کنند. منتها کشورهایی مانند ما که همواره نگاه به غربی‌ها می‌کنیم، باید بدانید که شاید آنها خیلی‌ از فرم‌های ما را استفاده می‌کنند اما تفاوتی که آنها با ما دارند این است که به خودشان شرق‌زده و خائن نمی‌گویند. ما اگر فرهنگ را میراث جهانی می‌دانیم، باید به این موضوع آگاه باشیم که فرهنگ‌ها از هم غنی می‌شوند. در این بین موسیقی نواحی ما موضوع بسیار جدی است که باید به آن توجه بیشتری کرد و اگر موسیقی نواحی نبود می‌توانم بگویم من تا به امروز ۵۰ درصد کارهایم را نداشتم."
 
  •  عليزاده: متعهد می‌شوم از این پس در هر کنسرتی حضور پیدا کنم، فضایی را برای دانشجویان جهت تخفیف بليت ایجاد کنم
حسين عليزاده درباره گرانى قيمت بليت و در نتيجه مخاطبان محدود اجراهاى ارزشمند موسيقى ايرانى توضيح داد: "متاسفانه پول اجاره سالن در ایران بسیار گرانتر از شهرهایی چون برلین است و می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از هزینه‌های برگزاری یک کنسرت صرف اجاره سالن می‌شود که این به خودی خود باعث می‌شود بلیت کنسرت‌ها گرانتر باشد. اما من از همین جا اعلام می‌کنم برای هر نوع برنامه‌ای که بتواند با شرایط ارزانتر و بهتر باعث حضور دانشجویان به موسیقی و کسانی که استطاعت چندانی برای خرید بلیت کنسرت ندارند، استقبال می‌کنم. من خودم متعهد می‌شوم که از این پس در هر کنسرتی که حضور پیدا کنم، حداقل فضایی را برای دانشجویان جهت تخفیف ایجاد کنم."
 
  •  عليزاده: ترجيح مي دهم در جشنواره موسیقی فجر شرکت نكنم
حسین علیزاده در پایان در پاسخ به اين سئوال كه چرا در جشنواره موسيقى فجر حضور ندارد گفت: "متاسفانه در طول سال هر توهینی به موسیقی می‌کنند اما وقتی جشنواره در مدت ۱۰ روز کار خود را پایان می‌دهد، باز هم شرایط نابسامانی که در طول سال وجود داشت، ادامه پیدا می‌کند. متاسفانه من چون این احترام ۱۰ روزه را در طول سال پیرامون موسیقی نمی‌بینم، به همین جهت ترجیح می‌دهم در جشنواره حضور نداشته باشم."
 
  •  توتونچيان: دانشجويان موسيقى مى توانند در كل اين تور، از ده درصد تخفيف بهره مند شوند
محمدحسین توتونچیان كه به عنوان تهیه‌کننده کنسرت گروه هم‌آوایان در اين نشست حضور داشت، با اشاره به برنامه‌های تور شهرستان‌های کنسرت گفت: "طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، روزهای ٧ و ٨ دى ماه کنسرتی را در تهران برگزار می‌کنیم و پس از آن روزهای ۱۰ و ۱۱ دی در شیراز، ۱۴ و ۱۵ دی در همدان، ۱۷ و ۱۸ دی در رشت، ۲۱ و ۲۲ دی در یزد، ۲۴ دی در اصفهان، ۲۵ دی در شهرکرد و ۲۸ و ۲۹ دی در تبریز کنسرت‌های شهرستان خود را برگزار می‌کنیم.

توتونچيان در انتها با توجه به سخنان عليزاده پيرامون تخفيف بليت ها گفت: "با اشتیاقی که نزد استاد علیزاده دیدم، بار مسئولیتی که بر عهده من گذاشته شده، دوچندان شده است. این نه به واسطه منتی بر سر دانشجویان است، بلکه به خاطر احترامی است که به قشر دانشجو و فرمایشات استاد دارم؛ به همین جهت از این پس نه در تهران بلکه در کل تور شهرستان‌ها برای دانشجویان موسیقی ۱۰ درصد تخفیف ایجاد خواهیم کرد."
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 16:50

دیدگاه‌ها

سه شنبه 1 دی 1394 - 19:42

أمان و فرياد از اين مثلا خانه ي موسيقي كه باعث و باني تفرقه بين موسيقي دانها شده . وزارت ارشاد مهر بدي بر پيش أني موسيقي گذاشت با حمايتهاي بي دريغ از اين مثلا خانه كه فضاي سياسي دارد و نشاني از هنر در آن نيست ...

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

زنده باد استاد

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

زنده باد استاد علیزاده ... داستان خانه موسیقی و این جشنواره فجر برای همه روشن شده ... هنرمندان واقعی می دونند کجا هستند و چه جایگاهی باید داشته باشند

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

کاملا با صحبت های استاد علیزاده موافقم آقای مراد خانی و این دولت داره همه چیز رو دولتی می کنه
چند وقت دیگه سایت موسیقی ما رو هم می خرن ذولتیش می کنند خخخخخخخخخخخخ

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

درود بر استاد علیزاده

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

سلطان با کسی شوخی نداره

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

درود بر استاد عليزاده...

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

برام عجیبنه تو این مملکت در طول سال کلی کنسرت کنسل می شه کلی فحش می خورند موزیسین ها ... بی احترامی فراوان از اساتید کرفته تا موزیسین های جوان تحمیل بهشون ////// اون وقت چشنواره موسیقی فجر که میشه همه جی عالی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا برای برخی از هنرمندان مملکتمون متاسفم تن به هر موضوعی می دن

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

واقعا متاسفم برای مسئولینی که فقط بلند هستند از هنرمندان سواستفاده کنند
استاد علیزاده عزیز زنده باشید ان اشالله و خواشحالیم که با موج های و بادهایی که از هر طرف می وزند شما استاد عزیز پایدار ایستاده اید

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

درود بر شرافت استاد

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

یاد سخنان سرو آزاد استاد مشکاتیان افتادم

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

استاد مشکاتیان میگفت: هنرمند تا یه جایی با کارهایی که میکنه شناخته میشه و از جایی به بعد با کارهایی که نمیکنه،جاهایی که نمیره.... هعی

سه شنبه 1 دی 1394 - 21:15

عجب صحبت های. باید با آب طلا نوشت. افسوس که هنرمندان بزرگ تو این مملکت هرگز قدردانی نمیشن

چهارشنبه 2 دی 1394 - 00:25

جزو بهتریناس و حرف نداره

چهارشنبه 2 دی 1394 - 10:19

عشق یعنی استاد خسین علیزاده

پنجشنبه 3 دی 1394 - 22:31

اين آقاي عليزاده با كار هاي جديديش تمام اعتبار هنري سي سال گذشته خودشو خدشه دار كرد كاش با همان تركمن و نينوا بازنشسته ميشد و اسطوره باقي ميماند.....آقاي عليزاه بسه ديگه كنسرت هاي بي معني و پوچ و جيغ بنفش هايي كه به اسم آهنگ تحويل ملت ميدي.آيا مجبوري گر و گر كنسرت بدي اونم بي معني و بي محتوا و غير قابل شنيدن؟تجربه هاتو منتقل كني به نسل جديد كا فيه ديگه. كارهات شده آبليموي حال بر به قول علي حاتمي.خودتو بازنشسته كن و فرانس بكن باير موسيقي شو...

IMN
شنبه 5 دی 1394 - 09:14

استاد علیزاده گرامی
درود بر شرفت،بسیار با درایت و هوشمندانه،آدم دلش گرم میشه تو این اوضاع نابامان این حرفها رو میشنوه.
بی صبرانه منتظر اجرا "بحر طویل هستیم"

یکشنبه 6 دی 1394 - 12:57

آقای حسین علیزاده و همینطور علی بوستان اجرای بد و ناگواری در فرهنگسرای ارسباران داشتند در بزرگداشت بهمن بوستان . چرا استادان موسیقی ایرانی از یک سن و سالی میگزرند پاپ و عام میشوند . وای به حال این موسیقی که سردمدارانش قدر خودشونو نمیدونن و همینجوری عطش کنسرت دادن برای پول دارند . دایما هم سیخ به دولتها میزنند که الست و بلست ....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اگر موسیقی نواحی نبود من تا به امروز ۵۰ درصد کارهایم را نداشتم | موسیقی ما